نرده راه پله به همراه لیست قیمت 28 اسفند 1402

نرده راه پله (Fences staircases) یک محصول کاملا سلیقه ای است. آن ها می توانند در طرح و رنگ و مدل ها و اجناس متفاوتی طراحی و ساخته شود. انواع چوبی ، فلزی ساده، سنگی، با لوله، با قوطی، استیل برخی از انواع آن است. قیمت آنها نیز باهم فرق دارد. طبیعی است که هرچه نرده از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار باشد قیمت بیشتر هم خواهد داشت. بطور کلی سبک طراحی و میزان تزئینات بکار رفته مانند قیمت حفاظ راه پله می تواند در قیمت تمام شده نیز تاثیر داشته باشد.

فرم محاسبه قیمت نرده راه پله

خدمات جانبی نرده راه پله

حمل و بارگیری نرده راه پله برای تمام مناطق تهران و کرج رایگان می باشد.
جوشکاری نرده راه پله به صورت دوطرفه انجام می شود.
جمع کل هزار تومان

https://bit.ly/3xIs7sL

مزیت های نرده راه پله

نرده راه پله در گذشته با قوطی در ساخته و نصب می شد. بدون شک یکی از موارد ضروری در ساختمان سازی در مراحل مربوط به تزئینات داخلی ساختمان نصب نرده ها در راه پله می باشد. ضرورت این نوع حفاظ ها زمانی مشخص میشود که در یک راه پله بدون نرده بالا یا پایین کنید که در این موقع به خوبی می توانید کمبود یک چیز را احساس کنید. علاوه بر بحث امنیتی آن ها که برای راه پله ایجاد می کند یک نیاز ضروری برای زیبایی و دکوراسیون راه پله ها بخصوص برای خانه های شخصی می باشد. در راه پله آپارتمان ها هم وجود این نرده ها جلوه بصری بیشتری به مجتمع می بخشد. انتخاب بهترین نرده برای هر ساختمانی به شرایط آن بستگی دارد و نمیتوان یک یا چند نمونه را از لحاظ ظاهری پیشنهاد داد. اما جنس راه پله ها می تواند اولویت بندی شود.

لیست قیمت نرده راه پله 28 اسفند سال 1402

ردیفمدل کالاواحدقیمت
1نرده راه پله سادهکیلوگرم80 هزار تومان
2نرده راه پله مدرنکیلوگرم85 هزار تومان
لیست قیمت انواع نرده راه پله (به روز رسانی شده در تاریخ (28 اسفند سال 1402)

عکس از نرده راه پله

شما می توانید با مشاهده عکس های زیر تمامی مدل های مختلف نرده راه پله را مشاهده کنید و مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید. و همچنین می توانید برای بازدید این مدل ها با مشاورین تماش گرفته و به کارخانه بروید و در همان جا نیز می توانید سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانیدبرای خانه های دوبلکس نرده راه پله در خانه را سفارش دهید.

تقریبا اغلب خانه ها حفاظ راه پله دارند. هدف اصلی آن ها ایجاد ایمنی در پله ها بخصوص برای افراد کم سن و سال تر مانند کودکان و نوجوانان و افراد مسن و سالمندان است حتی اگر سلامت انها تهدید نشود می تواند حس آرامبخشی به آنها بدهد. خلاقیت در طراحی و نصب نرده ها فقط مربوط به سازنده آن ها نمیشود. بلکه معماری ساختمان و نقشه ساختمان بخصوص راه پله ها تا حد زیادی مشخص کننده و در مواقعی محدود کننده طرح های نرده پله گردد. در عین حال اگر سازنده و طراح از خلاقیت بالایی برخوردار باشد میتواند با ایجاد یک طرح جذاب بر زیبایی خانه و ساختمان تا حد زیادی اضافه کند.

محاسبه نرده راه پله

منظور از محاسبه نرده راه پله نحوه محاسبه قیمت آن است که می توان به طول نرده راه پله و تعداد میله های عمودی آن و از همه مهم تر جنس آن محاسبه کرد که هنگام تماس با کارشناسان فروش به طور دقیق به شما توضیح داده می شود و حتی به صورت حضوری نیز می توانید تمام اطلاعات را دریافت کنید

قیمت روز نرده راه پله

قیمت روز نرده راه پله را شما می توانید با مشاهده لیست قیمت هایی که در ادامه آورده شده است را مشاهده کنید قیمت نرده برای راه پله متفاوت است زیرا دارای مدل های متفاوت است که که برای هر سلیقه مناسب است. انواع نرده برای راه پله را می توان در ادامه مطلب به توضیح آنها پرداخت.

حفاظ نرده مدرن

چوب روی نرده راه پله

چوب روی نرده راه پله یک مدلی است که به زیبا شدن ساختمان یا خانه شما بسیار کمک می کند و به این صورت است که قسمت بالایی آن چوبی است که این چوب ها جنس های متفاوت دارند و بر اساس همین قیمت آن مغییر است. به این صورت که ابتدا نرده هایی که فلزی هستند ساخته می شود بعد با اندازه گیری های دقیق چوبی که توسط مشتری انتخاب شده است را برش می دهند و روی هم نصب می شوند.

نرده های شیک راه پله

نرده های شیک راه پله را می توان چندین دسته تقشیم بندی کرد به این صورت که نرده های راه پله که از دو قسمت چوبی و فلزی تقسیم می شود و هر چه جنس چوب مرغوب تر باشد شیک تر خواهد شد مثلا از جنس چوب گردو باشد بسیار زیبا خواهد شد. ولی برخی از نرده های راه پله شیک فقط از فلز ساخته شده اند. پس در نتیجه نرده برای راه پله یکی از واجب ترین گزینه ها برای امنیت جانی است.

حفاظ راه پله ساده

انواع نرده راه پله با قیمت

نرده راه پله انواع مختلفی دارد که بسیار کاربردی و جذاب هستند ولی به دلیل اینکه سلیقه هر فرد متفاوت است می توان گفت که مدل های انتخابی یکسان نیست حال مدل های نرده راه پله مختلف را نام می بریم 1- ساده 2- مدرن 3- سی ان سی 4- فرفورژه که مدل فرفورژه پر طرفدار است. طرح های نرده راه پله بسیار متفاوت است به طوری که شما می توانید مدلی که در ذهنتان است را روی نرده راه پله پیاده کنید.

انواع نرده راه پله دوبلکس

طبق مطالب گفته شده می توان از نرده راه پله به صورت داخلی و یا به صورت خارجی استفاده کرد که نرده راه پله دوبلکس همان داخلی است و برای پله های خانه های دوبلکس استفاده می شود که علاوه بر جنبه تزئینی جنبه امنیت نیز دارد و باعث می شود که از روی پله به پایین پرت نشویم و یا آسیب جدی نبینیم اگر بخواهیم از جنبه زیبایی صحبت کنیم می توان گفت که اگر نرده راه پله مناسب خانه خود را به درستی انتخاب کنید زیبایی خانه خود را چندین برابر کنید.

قیمت انواع نرده راه پله

هم اکنون با احتساب همه موارد از جمله هزینه نصب و اجرا و ساخت برای هر متر مربع می توانید از 400 هزار تومان به بالا و تا حدود یک و نیم میلیون نیز هزینه نمایید. برای نرده های گرد این قیمت تا حدود 100 هزارتومن به ازای هر متر مربع می تواند بیشتر شود.

نحوه محاسبه نرده راه پله

برای محاسبه قیمت نرده راه پله فرمول خاصی وجود ندارد تنها کافی است با بدست آوردن طول نرده و همچنین ارتفاع آن می توان به راحتی قیمت این محصول را محاسبه کرد همچنین این نکته قابل ذکر است که تراکم نرده ها یا همان تعداد نرده های عمودی روی این سازه در قیمت تاثیر گذار است.

https://tinyurl.com/24aevaph

نرده راه پله ساده

قیمت حفاظ نرده راه پله

قیمت نرده راه پله فرفورژه یا مدرن و فانتزی تفاوت دارد. برای جنس فلزی بیشتر وزن به عنوان عامل تعیین کننده در قیمت نهایی است. شاید شنیده باشید ارتفاع نرده و تراکم میله ها و نرده ها به صورت افقی یا عمودی نیز بر روی قیمت تاثیر دارد اما واقعیت این است که موارد ذکر شده چون وزن کلی را بالا میبرند روی قیمت موثر هستند. بنابراین عامل اصلی و تعیین کننده در قیمت نرده های راه پله فلزی همان وزن است. اما عامل دیگر تعیین کننده طرح و مدل است. زیرا بعضی از طرح ها شامل گل های زیاد و سنگینی هستند که واضح است باید قیمت شان بیشتر باشد.

انواع چوبی با وجود فضای گرمی که به خانه شما می بخشد ارزش هزینه کردن دارد. قیمت آن ها اغلب به جنس چوب و طرح  آن ها که وابسته به طرح راه پله است بستگی دارد. معمولا راه پله های داخل ساختمان خانه یا گرد هستند و یا صاف. طبیعی است که ساخت و اجرا و نصب حفاظ های چوبی گرد کمی سخت است بنابراین انتظار افزایش قیمت آن یک امر طبیعی است. با توجه به ابزارهایی که برای راه پله چوبی خانه تان انتخاب می کنید قیمت نیز میتواند متغیر باشد. مثلا نعلبکی و ایستگاه و دسته چوبی و… از این موارد و ابزارها است.

نرده راه پله مدرن

حداقل ارتفاع نرده راه پله

حداقل ارتفاع نرده راه پله چقدر است؟ می توان گفت ارتفاع ایدآل برای هر خانه یا راه پله ساختمان متفاوت است و باید ارتفاع به قدری باشد که افراد هنگام عبور از پله احساس امنیت کنند و ارتفاع حفاظ راه پله بستگی به ارتفاع پله هم دارد که در کل این نکات هنگام ساختن ساختمان باید رعایت شود. نرده برای راه پله ساختمان که بسیار مهم است و ارتفاعی استاندارد باید داشته باشد زیرا مکانی عمومی است.

نصب نرده راه پله برای چه پله هایی ضروری است؟

نرده راه پله برای هر ساختمانی ضرروی است، میتوان طبق اصول ساختمان سازی گفت که هر راه پله ای که بیشتر از ۴ پله داشته باشد نیاز به نرده حداقل در یک طرف پله اگر هر دو طرف آزاد باشد دارند. نرده ها گفتیم جنس های متفاوتی دارند. استیل و فلزی و چوبی و… که هرکدام برای یک مکان مناسب ترند.

روش نصب نرده راه پله

روش نصب نرده راه پله به صورت تخصصی باید انجام شود و به صورت با دقت انجام شود زیرا اگر زاویه های لازم و اندازه ها رعایت نشود ممکن است نرده راه پله دچار خرابی شود و محصول به صورتی که باید نصب شود نمی شود. در نصب نرده راه پله توجه به تعداد پله ها بسیار مهم است. پس در نتیجه نحوه نصب نرده راه پله مهم است زیرا باعث کاهش امنیت می شود.

نرده راه پله لوکس

اموزش نرده راه پله

آموزش به این صورت است که شما باید همه نکات و ریزه کاری های ساخت این محصول را یاد گرفته و چندین ماه تمرین کنید که بتوانید یک محصول باکیفیت بسازید و آن را به فروش برسانید ولی آموزش کلی آن را می توان با خواندن کامل این مطلب یاد بگیرید و ما به شما این پیشنهاد را می دهیم که یک محصولی خریداری کنید که توسط افراد با تجربه ساخته شده و از امنیت آن مطمئن هستید و دارای ضمانت است. برای سفارش محصول و مدل مورد نظر می توانید با شماره زیر تماس گرفته و با مشاورین صحبت کنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید و به درستی محصول مورد نیاز را سفارش دهید.

حفاظ پله

انواع طرح نرده راه پله فلزی و قیمت آن

نرده راه پله فلزی انواع متفاوتی دارد که انتخاب نوع فقط به سبک خانه و سلیقه شما بستگی دارد. نرده پله فلزی ساده، نرده پله فلزی فرفورژه، نرده پله فلزی فانتزی و مدرن از انواع مختلف نرده های فلزی است.

ساده:

متداولترین نوع نرده های فلزی با المان های افقی و عمودی و در عین حال ساده و بدون طرح خاص که امکان استفاده در هر فضایی با هر دکوری را دارد. رنگ آمیزی و نقاشی آنها ساده و راحت است. بسیار مناسب برای فضاهای بیرونی و آپارتمانی و بطور کلی عمومی مانند راه پله مترو که طول عمر زیاد دارد و ارزان قیمت است.

حفاظ راه پله مدرن:

این نرده ها عموما طراحی شده بر اساس اشکال مختلف هندسی مانند دایره و بیضی یا مثلث و چهارگوش هستند. برای فضای داخلی و خارجی مناسب هستند. حتی می توان به آنها نرده راه پله آهنی نیز گفت زیرا بیشتر این ها از جنس آهن هستند.

می توانید این نوع حفاظ ها را سفارشی خودتان را سفارش دهید.

انواع نرده راه پله فرفورژه:

حفاظ باید با پله هماهنگی کامل داشته باشد تا بر زیبایی و جذابیت ساختمان و تزئینات و دکوراسیون اضافه نماید. این نرده های فرفورژه دارای مدل ها و طرح های خلاق و جذابی است که مناسب کارهای تزئیناتی و دکوراسیون های زیبا است. این نرده ها می توانند گل های متفاوتی داشته باشند. پیچ و تاب های زیاد می تواند آنها را زیباتر کند. بسیار مناسب دکوراسیون های کلاسیک یا سنتی است. که این مدل بسیار سفارش داده می شود و طرفدار های زیادی دارد و هم به عنوان نرده های داخلی خانه و هم به عنوان نرده راه پله بیرون از خانه استفاده می شود..

قیمت حفاظ راه پله فانتزی:

ترکیبی از مدل های متفاوت می تواند یک مدل فانتزی را ایجاد کند. اگر از افرادی با سلیقه خاص هستید جنس فانتزی که آمیختگی هایی از سادگی و زیبایی گل های نرده دارند میتواند برای دکوراسیون شما مناسب باشد.

حفاظ پله

انواع نرده راه پله حیاط

این مدل از نرده حفاظ باید کمی در ساختار متفاوت باشد زیرا درون حیاط قرار دارد و همیشه در معرض برخورد و تابش نور خورشید است و هنگام فصل زمستان زیر باران و برف استحکام آن کم نباشد که فرسوده و پوسیده شود با این حال باید طوری این محصول ساخته و رنگ شود که که هیچ چیزی به زیر رنگ نفوذ نکند و به هیچ عنوان نباید از چوب ساخته شود زیرا مقاومت چوب بسیار پایین تر از آهن است و در مدتی کوتاه از بین می رود و فرسوده می شود. و توصیه می شود که اگر به زیبایی حیاط خانه تان اهمیت می دهید ممکن است از مدل سلطنتی خوشتان بیاد و زیبایی خاصی به منزل شما خواهد داد.

بهترین نرده برای راه پله

بهترین نرده برای راه پله، نرده ای است که اولا از متریال مرغوب ساخته شده باشد و ثانیا به درستی و توسط افراد با تجربه ساخته شده باشد. می توان گفت بهترین نرده راه پله بستگی به مدل و شکل آن ندارد زیرا این مورد سلیقه ای است ولی مهم ترین مورد جنس آن است که در امنیت آن تاثیر گذار است.

حفاظ راه پله

ارزان ترین نرده راه پله

برای اینکه ارزان ترین نرده راه پله را انتخاب کنید باید به سراغ ویژگی های آن بروید که هر چه ویژگی های کم تری داشته باشد این محصول ارزان تر خواهد شد و هرچه ویژگی و تراکم کم تری وجود داشته باشد امنیت کم تری خواهد بود. شما به راحتی می توانید نرده راه پله با بهترین کیفیت و تراکم را خریداری کرده و به صورت اقساطی هزینه آن را بپردازید.

حفاظ راه پله

چرا نرده راه پله فلزی انتخاب کنیم؟

نرده راه پله گران نیست، اگر هزینه زیادی برای نرده نمیخواهید داشته باشید و همچنین استحکام برایتان مهم است و در عین حال جنبه تزئیناتی برایتان مهم نیست نرده های فلزی انتخاب خوبی است. پس ارزان قیمت بودن و استحکام دو دلیل مهم برای انتخاب نرده های فلزی خواهد بود. دلیل دیگر گستردگی طرح ها و تنوع مدل ها نیز دلیل دیگری برای انتخاب نرده های فلزی بخصوص برای قسمت های بیرونی خانه مانند راه پله های آپارتمان ها خواهد بود. دلیل دیگر امکان رنگ کردن در رنگ دلخواه و متناسب با محیط است که ان را متمایز می کند

جدیدترین نرده های راه پله

جدید ترین نرده راه پله که می توان نام برد حفاظ راه پله مدرن است اما این دلیل بر این نیست که از مدل های دیگر استفاده نمی شود اتفاقا مدل های قدیمی زیادی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و این هم یک مورد سلیقه ای است. و این جدید ترین مدل ها با بهترین قیمت توسط صنایع فلزی سندان به فروش می رسد.

حفاظ پله

فاصله نرده های راه پله

فاصله نرده های راه پله همان تراکم حفاظ راه پله است که متغییر است و بستگی به نیاز و سفارش مشتری دارد هرچه فاصله نرده های راه پله به هم نزدیک تر است یعنی تراکم آن محصول بیشتر خواهد بود و برعکس هرچه فاصله نرده های آهنی راه پله بیشتر باشد تراکم آن کم تر و قیمت آن ارزان تر خواهد بود.

بهترین ترکیب رنگ برای نرده راه پله

بهترین ترکیب برای اینکه رنگی زیبا روی نرده راه پله داشته باشیم می توانیم هم رنگ های معمولی را روی کار استفاده کنیم که بسیار طرفدار دارد و زیبایی خاصی در عین سادگی  به راه پله ساختمان می دهد که رنگ های ساده عبارتند از مشکی، سفید، قهوه ای، قهوه ای سوخته و غیره است و همچنین می توان این رنگ ها را باهم ترکیب کرد که برخی از این ترکیب ها رنگ های بسیار خاصی به ما می دهد همچنین می توان رنگ نرده راه پله را با رنگ دیوار یکسان کرد بر اساس نتایجی که بدست آورده ایم برخی افراد که سلیقه متفاوتی دارند و می خواهند راه له خاص داشته باشند از رنگ های دیگری نیز استفاده می کنند ولی این رنگ ه به صورت تزئینی است و ممکن است به قدر کافی دوام نداشته باشد.

بهترین رنگ برای نرده راه پله

همانطور که در بالا رایج ترین و بهترین رنگ برای نرده راه پله نام برده شد حال می خواهیم به بررسی نوع رنگ هایی که در رنگ آمیزی حفاظ راه پله بکار می رود بپردازیم.
اگر می خواهید نرده راه پله اصلی ساختمان را رنگ کنید باید از رنگی استفاده کنید مقاوم باشد یعنی هم ضد زنگ باشد و هم در مقابل تغییرات مقاوم باشد. ولی اگر می خواهید نرده راه پله داخل خانه را رنگ کنید می توانید از رنگ های تزئینی برای زیبایی خانه تان استفاده کنید در نتیجه بهترین رنگ نرده راه پله رنگی است که با کیفیت باشد.

نرده راه پله لوکس

روکش نرده راه پله

شاید باخود فکر کنید که روکش نرده راه پله چیست و به چه دردی می خورد؟ روکش حفاظ راه پله ممکن است همان رنگی است که روی این حفاظ زده می شود باشد یا یک لایه براق کننده بی رنگ که باعث می شود که نرده راه پله از عوامل مخرب و فرسایش دهنده در امان نگه دارد و این کار بسیار اقتصادی است و حتی برای نرده هایی که نصف چوبی است بسیار مناسب است. می توان هنگام نصب این محصول این کار را انجام داد و چند ماه یک بار این روکش هارا تمدید کرد.

نرده راه پله را چه رنگی کنیم؟

برای پاسخ این پرسش می توان این جواب را داد که سلیقه شما چیست و چه رنگی بیشتر می پسندید بعد از جواب دادن به این سوالات بقیه متن را بخوانید.
اگر رنگ دیوار شما روشن است می توانید برای نرده راه پله از رنگ های تیره تر استفاده کنید و برعکس و حتی می توانید از نرده هایی که از ترکیب چوب و آهن ساخته شده اند استفاده کنید که این مدل می تواند برای هر مدل راه پله مناسب باشد حال به سراغ دیوار هایی می رویم که نصف سنگ و نصف رنگ است این نوع دیوار ها نسبتا جدید است شما می توانید با توجه به رنگ دیوار و سنگ رنگ نرده راه پله را به صورت ترکیبی از این دو رنگ استفاده کنید.
در کل رنگ کردن یک مورد سلیقه ای است که هر شخصی می تواند این انتخاب را انجام دهد. که جدید ترین رنگ نرده راه پله رنگ قهوه ای الکترو استاتیک است.

نرده راه پله

ارسال نرده راه پله به شهرستان ها

شرکت سندان یکی از اولین شرکت هایی است که محصولات تولید شده مانند نرده راه پله را به شهرستان های بزرگ و کوچک ارسال می کند و محصولات تولید شده را با ضمانت برای مشتری ارسال می کند.

نرده راه پله در شیراز

شیراز یکی از شهر های پرجمعیت است که سالانه برای خانه های جدید ساخته شده باید نرده راه پله تهیه کنند و برای همین از استان شیراز سفارش های زیادی دریافت می شود که سعی می شود در اسرع وقت سفارش تولید و ارسال شود وسفارش توسط باربری هایی که با شرکت قرارداد دارند فرستاده می شود و به محل نصب فرستاده می شود.

نرده راه پله در تبریز

انتخاب نرده راه پله ممکن است سخت باشد ولی با کمی تحقیق می توانید یک محصول مناسب تهیه کنید . تبریز استانی است که محافظ راه پله و حفاظ های دیگر را سفارش می دهد زیرا شهری بزرگ است که مردم ساکن آنجا به امنیت بسیار اهمیت می دهد.

نرده راه پله در اصفهان

استان اصفهان یکی از پر جمعیت ترین استان های ایران است که ممکن است خانه های ساخته شده بدون حفاظ راه پله باشد و همچنین غیر از این استان در استان ها و شهرستان ها خانه هایی وجود دارد که بدون هیچ امکانات و حفاظ ساخته و فروخته می شود. که این مشکلی بزرگ نیست و تنها با یک تماس ساده و ثبت سفارش می توانید در کم ترین زمان محصول مورد نظر را دریافت کنید. و توسط نماینده هایی که در اکثر استان ها وجود دارد به شما تحویل داده و نصب می شود.

نرده لوکس

نحوه اندازه گیری نرده راه پله

نحوه اندازه گیری نرده راه پله به صورت تخصصی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود و به دقت انجام شود حال به نحوه اجرای نرده راه پله و انجام این کار می پردازیم ضروری ترین ابزار برای انجام این کار و اندازه گیری متر است و باید تعداد نرده ها با تعداد پله ها برابر باشد که به طور منظم ساخته شود و برای بدست آوردن طول نرده فاصله اولین پله با اخرین پله را بدست آورده و به اندازه آن 15 درصد اضافه می کنیم این کار به خاطر این است که دسته نرده راه پله به راحتی نصب شود همچنین ارتفاع نرده نیز بسیار مهم است که نباید به قدری کوتاه باشد که امنیت کمی داشته باشد و نه به قدری بلند باشد که باعث سنگین شدن وزن آن و مصرف بی دلیل پول می شود. یکی دیگر از نکات ضروری این است که نرده ها چگونه و توسط چه کسی نصب می شود.

روش اندازه گیری نرده راه پله

برای اندازه گیری دقیق راه پله باید به یک سری چیز ها دقت کرد که کمک بسیاری به ساخت دقیق نرده راه پله می کند به این صورت است که باید ابتدا طول نرده را بدست آوریم که نحوه بدست آوردن در متن بالا آورده شده است و بعد از این کار شیب پله را اگر بدست آوریم خیلی بهتر است زیرا می وتوان به راحتی زاویه برش میله های عمودی را بدست آورد و هنگام نصب به راحتی روی کار بنشیند که یکی از فاکتور های اصلی نصب بی نقص است.

آموزش جوشکاری نرده راه پله

حال می رسیم به آموزش جوشکاری نرده راه پله و چگونگی ساخت آنها که نقش مهمی در ساخت نرده فلزی راه پله دارد.
باید در ابتدا اندازه گیری ها به درستی انجام شود که یک وقت این محصول خراب نشود. بعد از آن نوبت به جوشکاری اجزای برش خورده طبق اندازه گیری می رسد. نوع جوش ها ممکن است فرق کنند برخی معمولی و برخی دیگر جوش co2 است که جوش co2 بسیار بهتر است. جوشکاری این محصول باید با دقت و توسط متخصصین انجام شود زیرا یک عامل امنیتی است که باید به درستی ساخته شود.

حفاظ راه پله

روش ساخت نرده راه پله فلزی

با توجه به نیاز افراد به نرده راه پله تصمیم گرفتیم تا اطلاعات کاملی درباره روش ساخت نرده راه پله را به شما بدهیم به طور کلی برای ساخت نرده راه پله در ابتدا باید نکات ایمنی رعایت شود و بعد از آن باید در کارگاه یا کارخانه انجام شود زیرا بدون وجود امکانات نمی توان به ساخت آن پرداخت. بعد باید طبق اندازه برشکاری شود و به یکدیگر جوش داده شوند.

چگونه نرده راه پله بسازیم؟

برای پاسخ به سوال چگونه نرده راه پله بسازیم می توان گفت که بدون داشتن امکانات این کار امکان پذیر نیست همچنین باید دانش این کار را کسب کرد و بعد به انجام آن پرداخت.

حفاظ راه پله چوبی و قیمت آن

نرده راه پله چوبی یکی از انواع نرده ها که عمدتا برای داخل ساختمان ها استفاده می شود حفاظ های راه پله چوبی است که به علت جذابیت و زیبایی دکوراتیو آن محبوبیت خوبی هم دارد. در انواع های چوبی که بیشترین کاربرد را در خانه های کلاسیک سنتی دارند جنس چوب استفاده شده اهمیت زیادی دارد. نکته مثبت این است که سازنده می تواند با چوب اغلب طرح های مورد نیازتان را بنا بر آنچه که در ذهن دارید ایجاد کند. مزیت و نکته مثبت دیگر برای این نوع حفاظ ها چوبی امکان رنگ آمیزی های زیبای آنها می باشد. ضمن اینکه می توانید از رنگ روغن برای نقاشی آنها استفاده کنید و یا دقیقا همان رنگ چوب را جذاب کنید می توانید در هر رنگی که بخواهید مانند نرده های فلزی آن را نقاشی کنید پس از این لحاظ انتخاب تان وسعت زیادی دارد.

نرده راه پله

در صورتی که علاوه بر نرده راه پله نیاز به خرید درب فلزی و درب آکاردئونی داشتید از این قسمت اقدام کنید.

رنگ نرده راه پله سفید طلایی , رنگ نرده راه پله فرفورژه , رنگ نرده راه پله فلزی , رنگ نرده راه پله چوبی , رنگ نرده ی راه پله , زاویه نرده راه پله , زیباترین مدل نرده راه پله , زیباترین نرده راه پله , ساخت نرده آهنی راه پله , ضخامت نرده راه پله , ضوابط آتش نشانی نرده راه پله , ضوابط ارتفاع نرده راه پله , ضوابط نرده راه پله , طراحی نرده راه پله , طرح نرده راه پله , طرح نرده راه پله آهنی

سوالات متداول

نرده راه پله در چه مدل هایی تولید می شود؟

مدرن، لوکس، فرفورژه و CNC

قیمت نرده راه پله چگونه محاسبه می شود؟

طراحی و قیمت نرده راه پله نیاز به بررسی محل اجرای پروژه توسط کارشناسان سندان دارد و پس از بازدید، محاسبه قیمت و ارسال پیش فاکتور انجام می شود.

رنگ کاری نرده راه پله به چه صورت انجام می شود؟

رنگ کاری به صورت کوره ای الکترواستاتیک انجام می شود و قبل از رنگ کاری اسیدشویی انجام می شود تا پوشش رنگی یک دستی ایجاد شود.

آیا به شهرستان هم ارسال دارید؟

بله انجام پروژه در تمام نقاط ایران انجام می شود.

24 دیدگاه دربارهٔ «نرده راه پله به همراه لیست قیمت 28 اسفند 1402»

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزيز
      اميدوارم حالتون خوب بوده باشه
      نرده هاي فرفورژه نا در قسمت درب فلزي
      حفاظ نرده راه پله ، حفاظ بالكن و حفاظ پنجره داراي تنوع زيادي هست كن هر كدوم رو بخواهيت مي تونيد با توجه به سليقه تون اانتخاب كنيد و ازش استفاده كنين
      براي دريافت كاتالوگ و همچنين دريافت اطلاعات بيشتر و مشاوره و راهنمايي رايگان با شماره اي كه در قسمت ارتباط با ما سايت موجوده تماس بگيريد و از خدمات ما بع ن مند بشيد
      ممنونم از همراهي شما
      روز خوش

  1. درود فراوان خدمت شما . بنده دنبال نرده راه پله ای با طرح گل و درخت میگردم که سی ان سی بشه . البته معمار طرح ان را داده و الان دنبال کسی یا شرکتی میگردم که ان را برایم اجرا کند .
    ایا شرکت شما اینکار را برایم انجام میدهد و یا اینکه حتما باید از طرحهای خودتان انتخاب و خریداری نمایم ؟
    ورقهای سی ان سی امکان رنگ پذیری دارد یا خیر ؟ رنگ سفید ان مد نظر بنده می باشد . و اینکه ضخامت ورقها چند میل است ؟ که حالت تزیینی نداشته باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرخ مورد نظر خود با چه کسی صحبت کنم ؟ کسی میتواند به بنده مشاوره بدهد؟
    ممنونم از شما . موفق باشید . خدانگهدار

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      نرده راه پله ي سي ان سي يكي از توليدات محموعه سندان است كه شما ميدتونيد از طرح هاي خود مجموعه كه توسط طراحان و مهندسان ما طراحي شدند استفاده كنين و هم مي تونين هر طرحي كه خودتون مد نظره رو به ما بديد تا براتون اجرا و پياده ش كنيم
      ورق هايي كه سي ان سي مي شن ضخامت دو ميل تا ٨ ميل دارند كه شما مي تونين با توجه به نيازتون از بين اونها انتخاب بفرماييد
      اين ورق ها قابليت رنگ پذيري دارند و رنگ مورد استفاده ب ما ونگ كوره اي الكترو استاتيك است كه مي تونين سفارش بديد
      رنگ الكترو استاتيك جز رنگ ها ي با كيفيت موجود در بازار است كن به صورت كوره اي هستند
      ممنونم از همراهي شما دوست عزيز
      شاد و پيروز باشيد

  2. سلام
    نرده راه پله ای دارم که از دو طرف باز است و متراژ یم طرف اندحدود ده متر است که در مل نیاز به ۲۹ متر حفاط است و چون در فضای داخلی قراره اجرا شود دنبال حفاظی زیبا میگردم که دستگیره ی ان چوبی باشد و استارتر ابتدا و انتهای پله چشم نواز و زیبا باشد
    بهترین و شکیل ترین نرده راه پله ی شما در مجموعه ی سندان کدام نرده راه پله است؟
    طرح های ساده مورد نظر من نیست
    از طرح های پیجیده و لوکس خوشم می اید با پیج و تاب بسیار
    ممنون میشم اگر منو در این زمینه راهنمایی کنید

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي نوايب عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      اگر به دنبال طرح هاي كلاسيك براي پروژه ي خودتون هستين حفاظ نرده راه پله ي لوكس و فرفورژه مي تونه انتخاب خيلي خوبي باشه كه با توجه به اينكه در فضاي داخلي قراره قرار بگيره مي تونه باعث زيبايي بسيار زيادي و جلب توجه همه ي كساني بشه كه به خونه تون رفت و امد دارند
      براي دريافت كاتالوگ مربوط به حفاظ نرده راه پله با شماره ي موجوددر سايت تماس بگيريد و شماره ي خودتون رو به همكاران بنده بدين نا كاتالوگ در سريع ترين زمان براي شما از طريق واتس اپ يا تلگرام ارسال بشه
      همچنين از ديگر طرح هاي ما طرح نرده سي ان سي مون مي باشد كه هر طرحي مد نظرتون باشه امكان اجرا داره
      ممنونم از همكاري شما
      پيروز باشيد
      خدانگهدار

  3. سلام
    خوبین
    ببخشید از این طرحایی که عکسش رو‌ در سایتتون گذاشتین من برای شهرستان میخام که سفارش بدم ولی فقط گلهاش رو می خواهم و نرده های ما بین و حالت های ایزو پیازی و … که خودم اینجا بهم وصلشون کنم
    چون شهرستان هستم
    اگه بخام صفر نا صد رو برام انجام بدین هزینه ش برایم خیلی بالا میوفته و به صرفه نیست
    میتونین از گلها به من به تعداد بالا بفروشید که من خودم اینجا تبدیلش کنم به نرده پله حفاظ پنجره یا نرده بالکن

    در صورتی که این کار شدنیه لطفا جواب بنده رو بدید تا تماس بگیرم‌و سفارشم رو‌ ثبت کنم
    من ساکن شهر مراغه هستم
    استان اذربایجان شرقی
    هزینه ش تا به اینجا چقدر میشه؟

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام اقاي سليماني عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      اگر در تعداد بالا اين گل ها و نرده ها رو مي خواين امكان سفارش ان وجود داره و هر كدوم رو كه بخوايت براتون ارسال مي كنيم
      براي اگاهي از موجودي طرح ها و مشاوره و استعلام قيمت با شماره ي 09107500479 تماس بگيريد و از همكارانم در اين بخش كمك بگيريد تا شمارو راهنمايي كنند
      ارسال محصولات صنايع فلزي سندان به همه ي نقلط ايران عزيزمون وجود داره
      و ما هم ميتونيم از طريق باربري براتون ارسال كنيم هم خودتون مي تونين ماشين هماهنگ كنين و درب كار خونه بفرستين
      هزينه ي ارسال به عهده ي مشتري مي باشد
      ممنونم از همراهي شما
      شاد و پيروز باشيد

  4. سلام و عرض خسته نباشيد خدمت شما
    من يه چند متر حفاظ نرده راه پله دارم كه ميخوام عوضشون كنم چون خيلي پوسيده شدند و زنگ زدن بخاطر اينكه در فضاي باز بودن
    حالا ميخام نرده ها رو عوض كنم و از نرده هاي شركت شما استفاده كنم
    ايا شما اين نرده هارو از من بر ميداريد ؟ قيمت نرده دست دوم چند است؟
    و اينكه قيمت هاي نرده هاي راه پله ي خود شركت از متري چند تومن شروع ميشه
    من يه طرح ساده ميخوام كه شلوغ نباشه
    ايا هر چي طرح ساده تر باشه ارزون تر در مياد؟

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي شكرابي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      براي انتخاب طرح ها و براي اگاهي از موجودي طرح ها و مشاوره و استعلام قيمت با شماره ي 09107500479 تماس بگيريد و از همكارانم در اين بخش كمك بگيريد تا شمارو راهنمايي كنند
      متاسفانه ما خريد اهن الات نداريم و شما بايد ان ها رو در بازار اهن به فروش برسونيد

      و هم چنين همه ي محصولاتي كه داريم به صورت نو ارائه مي شوند و جنس دست دوم در صنايع فلزي سندان وجود ندارد
      با توجه به اين كه دنبال طرح ساده هستين طرح هاي مدرن رو بهتون پيشنهاد مي كنم كه هم مطابق سليقه ي شماست هم قيمت مناسبي دارند
      با توجه به اينكه كار هر چي ساده تر باشه وزنش پايين تر هست قيمت مناسب تري دارد
      ممنونم از همراهي شما
      روزتون بخير

  5. سلام و احترام خدمت شما
    ساختمانی دارم هفت طبقه که در مراحل پایانی ساختس هست و‌هر طبقه هجده عدد پله دارد که می خواهم برای راه پله های ام حفاظ نرده راه پله بزنم و از طرح های لوکس و فرفورژه ی شما پسند کردم
    به چه شماره ای باید طرح انتخابیم رو ارسال کنم تا پیش فاکتور اولیه دریافت کنم
    و این که ایا شما پیش فاکتور رسمی هم صادر می کنین
    شرایط پرداخت شما به چه صورت می باشد ؟
    ممنون می شوم بنده را راهنمایی بفرمایید تا بتونم زودتر سفارش خود را ثبت کنم
    موفق و موید باشید

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ارجمند عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای اینکه از پروژه بازدید بشه و اندازه های دقیق برداشته بشه تا پیش فاکتور اولیه برای شما ارسال بشه با شماره تلفن09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تونه محبت کنید تا کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسم بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که شما می‌توانید از این خدمات استفاده کنید همچنین با شماره گیری شماره بالا می توانید تلفن همراه خود را به کارشناس فروش ما دهید تا کاتالوگ محصولات را از طریق تلگرام و واتس آپ برای شما ارسال کنند برای پیش فاکتور رسمی هم مشکلی وجود ندارد و شرکت ما با توجه به اینکه شرکت ثبت شده میباشد فاکتور رسمی هم به مشتریان عزیز ارائه می دهد فقط در فاکتور رسمی باید ۹ درصد به مبلغ آن بابت مالیات ارزش بر افزوده اضافه شود ممنون از اینکه ما رو همراهی میکنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  6. حریر باف

    سلام و احترام خدمت شما
    ساختمانی دارم هفت طبقه که در مراحل پایانی ساختس هست و‌هر طبقه هجده عدد پله دارد که می خواهم برای راه پله های ام حفاظ نرده راه پله بزنم و از طرح های لوکس و فرفورژه ی شما پسند کردم
    به چه شماره ای باید طرح انتخابیم رو ارسال کنم تا پیش فاکتور اولیه دریافت کنم
    و این که ایا شما پیش فاکتور رسمی هم صادر می کنین
    شرایط پرداخت شما به چه صورت می باشد ؟
    ممنون می شوم بنده را راهنمایی بفرمایید تا بتونم زودتر سفارش خود را ثبت کنم
    سپاس از شما ادمین عزیز

  7. سلام و عرض ادب خدمت همه ی دست اندر کاران صنایع فلزی سندان امیدوارم حالتون خوب باشه
    من برای فضای داخی منزل خودم که به صورت تریبلکس ساخته شده است حفاظ راه پله می خواهم که به صورت دو طرفه می باشد و که پله ها به صورت گرد هستند
    ایا انجام نرده راه پله به صورت گرد هم در حیطه ی کاری شما قرار می گیرد ؟
    و این که من می خواهم نرده های پله مستقیم روی پله نصب شوند
    ایا این امکان برای شما وجود دارد

    برای دیدن کاتالوگ با چه شماره ای تماس بگیرم
    ممنون از شما

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دهکردی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ محصولات ما میتوانید با شماره تلفن09107500479 تماس بگیرید و شماره موبایل خود را بدهید تا کارشناس فروش ما برای شما از طریق تلگرام و واتساپ نمونه حفاظ های راه پله ما را ارسال کنند که بتوانید بین آنها انتخاب داشته باشید شرکت ما حفاظ پله به صورت گرد هم انجام می‌دهد که یکی از تخصص ما انجام نرده راه پله و ساخت آن به صورت گرد می باشد و اینکه می‌خواهیم نرده های پله روی پله مستقیم قرار بگیرد مشکلی نداره و نصب آن توسط نصابان ما انجام می شود ممنون از اینکه ما را انتخاب کردیم روز خوبی داشته باشید متشکرم از همراهی شما خدانگهدار

  8. سلام خسته نباشید آیا این عکس هایی که در بالا گذاشتین رو می توانید تولید کنید
    من از بین عکس هاتون از این مدل که نوشته بودین فرفورژه با قطعات فیروزه‌ای بسیار خوشم اومد و من یک کافه سنتی در خیابان ولیعصر دارم که می خوام از این حفاظ پله برای نرده های راه پله کافه استفاده کنم برای اینکه کارشناس تون بیان و اندازه های تقریبی را بردارند تا عین همون طرح را برای ما ارسال کنید و بسازید چقدر زمان میبره ممنون میشم منو راهنمایی کنید و کجا باید زنگ بزنم و آدرس دقیق رو بدم که کارشناس تون زودتر بیان و راهنمایی کنند ممنون از شما روز خوبی داشته باشید خداحافظ

  9. سلام و عرض ادب خدمت شما
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    ما ساختمانی هفت طبقه در منطقه ۴ ساخته ایم که می خواستیم از حفاظ های راه پله شما برای راه پله خودمان استفاده کنیم
    می‌خواستیم کارشناس تون بیاد اندازه ها رو برداره و طبق نمای ساختمون که به سبک مدرن هستش از حفاظ های مدرن شما می‌خواهم استفاده کنیم و ممنون میشم که همکارتون کاتالوگ کاغذی رو با خودشون همراه داشته باشند تا ما بتوانیم بین آن ها انتخاب کنید و همچنین جزئیات طرح ها اینکه از چه متریالی استفاده شده و چه پروفیلی در ساخت آن ها به کار برده شده را نیز داشته باشند که من بتونم انتخاب کنم
    همچنین وزن حفاظ ها برای ما خیلی مهم هست ممنون میشم که همه مواردی که بهتون گفتم رو در بیارید تا برای ما جای سوالی نمونه و اینکه با چه شماره ای تماس بگیرم وقتی بازدید بگیرم همچنین میتونم نقشه پله ها رو براتون بفرستم اگر لازم تون شد فایلهای کدش رو هم می فرستم که بتونید ببینید به چه صورت هست
    چقدر طول میکشه که این حفاظ های پله آماده بشه و به دست ما برسه ممنون میشم اگه من رو راهنمایی کنید خداحافظ

  10. خلیل زاده

    سلام خسته نباشید ببخشید در بالا دیدم که در مورد نرده راه پله چوبی توضیح داده بودید ولی متاسفانه قیمت آن را ننوشته بودید
    من نیازمند حدوداً ۱۵ متر از این نرده های راه پله چوبی برای منزل خود هستم و می خواستم ببینم اگر امکان داره بفرمایید که کجا میتونم نمونه‌های اون رو ببینم و همچنین سفارش خود را ثبت کنم و آیا نرده های چوبی هم مدل های متفاوتی داره یا فقط یه مدله و اینکه چند سال می تواند دوام داشته باشه این حفاظ های پله و آیا شما خودتون این نرده ها رو پیشنهاد میکنید یا نه

  11. سلام خسته نباشید من حفاظ نرده راه پله استیل میخواستم برای اینکه انواع مدل نرده راه پله استیل رو ببینم باید با چه کسی در تماس باشم
    ممنون میشم شماره تلگرام و واتساپ شرکت رو محبت کنید که من یه پیام بدم بعد نمونه‌های آن را دریافت کنم میخواستم برای واحد دوبلکس از این حفاظ ها انتخاب کنم به نظرتون این حفاظ ها برای واحد دوبلکس من خوبه یا خیلی ساده است و اینکه آیا استیل هم جنس های مختلفی داره ؟
    قیمتش از چند شروع میشه تا چند تومن؟
    میشه راهنمایی کنید و توضیحات تکمیلی را به بنده بدهید که بتونم خرید از شرکت خوب شما انجام دهم

  12. سلام عصر بهاریتون بخیر
    ببخشید من در گوگل در رابطه با حفاظ های پله استیل سرچ کردم ولی متاسفانه سایتتون رو که هرچقدر گشتم و بالا و پایین کردم تصاویر نرده راه پله استیل وجود نداشته میخواستم بدونم که آیا شما تولید کننده حفاظ های استیل هم هستین یا نه و اینکه اگر هستین عکساشو باید کجا ببینم و از چه کسی بگیرم آیا کارشناس تون می تونن بیان سر پروژه و بازدید انجام بدهند و همچنین کاتالوگ محصولات استیل را برای ما بیارن تا اینکه بتونیم بین آنها انتخاب داشته باشیم یا امکانش هست که از طریق تلگرام برای من ارسال کنید که بتونم بین مدل‌های اون انتخاب کنم و مدل هاش رو ببینم ممنون از توجه شما و همچنین تشکر می کنم از سایت بسیار خوبتون و مطالب بسیار مفیدتون روزتون بخیر خداحافظ

  13. جدیدترین رنگ نرده راه پله تولید شرکت شما رو میتونم از کجا ببینم من تازگیا دیدم که بعضی از حفاظ های نرده راه پله به صورت پتینه در میارن و من میخواستم که از این روش برای حفاظ پله من استفاده کنید می خواستم بدونم آیا شما پتینه اجرا می‌کنید و آیا امکان داره که برای حفاظ پله هم از کار استفاده کرد چون خیلی جاها دیدم که این کار را انجام دادن و خیلی خوشم اومدش و به من گفتند که این یه روش خیلی جدید برای رنگ کردن نرده راه پله هستش که به تازگی استفاده میشه
    آیا شرکت شما هم از این روش می تونه استفاده کنه و می خوام که تمش به صورت مشکی طلایی باشه و یک حالت قدیمی را تداعی کنه ممنون از شما

  14. سلام خسته نباشید عصرتون بخیر باشه من یکی از حفاظ هایی که در سایتتون عکسشو آپلود کردید رو پسندیدم و می خواستم از اون سفارش بدم
    آیا عکس‌هایی که گذاشتین رو خودتون اجرا کردین و یا عکسی است که از اینترنت پیدا کرده و آپلود کرده اید منتها من قبل از اینکه سفارش بدم می خواستم جزئیات نرده راه پله را بدونم که از چه متریالی استفاده شده و شمشیرهای آنان چه جوریه دستگیرش به چه صورت هست و میله های بین این حفاظ ها چند سانتی متر هست
    میخواستم جزئیات کامل رو بدونم برای دریافت جزئیات باید با چه کسی صحبت کنم و با چه شماره ای تماس بگیرم و بعد اینکه باید کجا خدمتتون برسم که به صورت حضوری بتونم قرارداد را با شما ببندم و بیعانه به شما بدم که این حفاظ ها رو برای من تولید کنید ممنونم ازشما خداحافظ

  15. احمد درویشی کلور

    با سلام امروز کارشناسان آمدند و اندازه گیری های لازم را انجام دادند و بی صبرانه منتظرم که نرده راه پله آماده نصب شود تا کیفیت محصول را بررسی کنم.

    1. با سلام جناب کلور به زودی سفارش شما به دستتان خواهد رسید و کیفیت بی نظیر محصولاتمان را خواهید دید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا