نرده بالکن | لیست قیمت 28 اسفند 1402

نرده بالکن (Balcony railing) بسیار مهم است، در دنیای امروز با سبک و شیوه ­ی زندگی کنونی نیاز به طبیعت در انسان بیش از قدیم است. زندگی شهرنشینی و ماشینی، تراکم شهرها و ساخته شدن ساختمان های بلند، انسان را از طبیعت تا حد زیادی دور کرده است. اکنون، انسان امروز به کمک فناوری ها و تکنولوژی ها قصد دارد تا به طبیعت نزدیک­تر شده. و ارتباط قبلی خود را با طبیعت بازیابد.

فرم محاسبه قیمت نرده بالکن

خدمات جانبی نرده بالکن

حمل و بارگیری نرده بالکن برای تمام مناطق تهران و کرج رایگان می باشد.
جوشکاری نرده بالکن به صورت دوطرفه انجام می شود.
جمع کل هزار تومان

برای آنکه بتوانیم از نور آفتاب و هوای تازه بهرمند شویم و در عین حال به انجام کارهای روزمره ­ی خود در آپارتمان یا محل کار خود بپردازیم، از انواع نرده حفاظ بالکن در ابعاد و اشکال و قیمت های مختلف استفاده می­کنیم تا کمی نقش عناصر طبیعی را در زندگی روزمره ­ی خود پررنگ­ تر نماییم.


لیست قیمت نرده بالکن – 28 اسفند سال 1402

ردیفمدل کالاواحدقیمت
1نرده بالکن سادهکیلوگرم95 هزار تومان
2نرده بالکن مدرنکیلوگرم95 هزار تومان
3نرده بالکن CNCکیلوگرمتماس بگیرید.
4نرده بالکن فرفورژهکیلوگرمتماس بگیرید.
لیست قیمت نرده بالکن (28 اسفند سال 1402)

از تراس ­ها می­توانیم به عنوان یک رابط بین خود و محیط بیرون استفاده کنیم و هرگاه نیاز به هوای تازه و نور خورشید داشتیم، تنها با باز کردن آن­ها به فضای خارجی دست پیدا کنیم.

https://tinyurl.com/2tu2ffcn

نرده بالکن

اهمیت نرده بالکن و قیمت آن

نرده بالکن را جدی بگیرید، حال که از اهمیت وجود تراس در ساختمان آگاه شدیم. بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ایمنی در این بخش ­های ساختمان یکی از مهمترین نکات حفظ امنیت در ساختمان می­باشد. نرده حفاظ­ ها و نرده ­های بالکن نقش اساسی در ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط را ایجاد می­کنند و توجه به قیمت آن بسیار مهم است. بخصوص اگر بین افراد حاضر در ساختمان، کودکان نیز حضور داشته باشند، اهمیت حفاظ­ ها و نرده­ ها دو چندان می­شود.

نرده بالکن نقش اساسی در نمای خارجی ساختمان ایفا میکند و می­تواند به یکی از عناصر زیبایی فضای خارجی ساختمان تبدیل شود.

این دسته از حفاظ ­ها امنیت را تا حد زیادی بالا می­برند و ایمنی قابل قبولی را فراهم می ­آورند. طرح ­بندیها و اشکال مختلفی که در ساخت این نرده ­ها بکار می­رود، همچنین انواع متریال استفاده شده در آن­ها، باعث شده این نرده­ های ایمنی در قیمت­ های مختلف با توجه به بودجه­ ی افراد در بازار عرضه شوند و هرکس با هر میزان هزینه، قادر خواهد بود تا به سادگی آن­ها را تهیه نماید.

در ادامه­ ی مقاله سعی کرده ­ایم مروری بر عوامل تاثیرگذار بر روی دسته بندی ­های مختلف نرده حفاظ ­های بالکن و قیمت آن ها داشته باشیم، اگر شما نیز قصد تهیه­ ی این وسایل را برای ساختمان خود دارید، پیشنهاد می­دهیم این مطلب را از دست ­ندهید.

حفاظ بالکن

قیمت نرده بالکن

قیمت حفاظ و نرده­ ی بالکن به عوامل گوناگونی بستگی دارد. یکی از این عوامل که مهمترین آن­ها نیز بشمار می­رود، طول و عرض مساحت قسمت مورد استفاده می­باشد. بنابراین هرچه طول و عرض تراس بیشتر باشد بالطبع قیمت نرده ­های مورد استفاده نیز بیشتر خواهد شد.

مزیت ها و انواع حفاظ بالکن

با استفاده از نرده ­ها و حفاظ ­ها، حس امنیت را در هنگام استفاده از این بخش­های ساختمان افزایش دهید. همینطور می­توانید از سبک­ها و طرح­های گوناگون و متناسب با سلیقه­ ی خود استفاده کنید و زیبایی فضای خارجی ساختمان را افزایش دهید. باید به این نکته توجه داشت که بالکن ­هایی که در طبقات اول قرار دارند نسبت به سایر نقاط ساختمان، به­ سادگی می­توانند تحت دسترسی سارقین قراربگیرند، بنابراین می­بایست از نرده حفاظ­ هایی با دوام و با قیمت مناسب در این نقاط استفاده نمود.

نرده­ های بالکن از لحاظ ظاهری به دو دسته­ ی کلی تقسیم بندی می­شوند. این دو دسته را نرده ­های ساده و نرده های فرفورژه تشکیل می­دهند.

لینک مطلب: https://bit.ly/3370ZFx

نرده بالکن مشکی

مشخصات نرده بالکن استاندارد

نرده بالکن استاندارد باید داری ثبات، مقاومت و استحکام عناصر اصلی باشد. از آنجا که این دو بخش در ساختمان، رابط­ه ای فضای داخلی و خارجی می­باشند، امکان ورود افراد غریبه و ساریقین از این قسمت بسیار است و باید از نظر امنیت سازه­ای مورد توجه قرار بگیرد.

اگر این محافظ­ها به صورت نرده­ای باشند، باید دقت شود که فاصله­ ی بین نرده­ ها به حدی باشد تا افراد نتوانند از بین آن­ها عبور کنند. همچنین برای جلوگیری از سقوط کودکان نیز باید به صورت استاندارد این میله ­ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند. بهترین ابعاد برای پروفیل­های داخلی 20*20 و برای ابعاد پروفیل­های خارجی این عدد بین 20*40 و 40*40 می­باشد. پیشنهاد می­دهیم جوشکاری این محافظ­ها را نیز بدست افراد حرفه ­ای و ماهر بسپارید. بهتر است در این بخش­ها از جوش­های دوطرفه استفاده شود تا کاملا از لحاظ امنیت و ثبات مورد تایید قرار بگیرند.

نرده بالکن باید از پروفیل­ های باکیفیت اما با قیمت مناسب ساخته شوند تا به آسانی شکسته نشوند. یا با وارد آوردن نیروی کم، خم نشوند. امنیت نرده حفاظ­ های بالکن از دوجنبه مورد بررسی قرار می­گیرند، اولین مبحث جلوگیری از ورود سارقین و افراد غریبه به داخل ساختمان و حفظ حریم خصوصی داخل می­باشد که باید به دقت مورد بررسی قرارگیرد؛ دومین مورد نیز ایجاد فضای ایمن برای افراد به ­خصوص کودکان به­ جهت جلوگیری از سقوط آن­ها، بوسیله­ ی نرده ­ها و حفاظ­ها می­باشد که به­ همین جهت باید از متریال مستحکم و بادوام استفاده شود.

نرده بالکن فرفورژه

افراد علاقمند به سبک طراحی­ های مینیمال و ساده ­گرا، میتوانند از دسته اول، یعنی نرده ­هایی با طراحی ساده بهرمند شوند و یک ظاهر شیک برای نمای خارجی ساختمان خود بوجود آورند.

همچنین نرده­ ها و حفاظ ­های فلزی طول عمر بالایی دارند و می­توانید با استفاده از این متریال در مدت زمان طولانی درنمای خارجی ساختمان استفاده کنید.

حفاظ ­ها و نرده ­های آهنی از محبوبیت بالایی نسبت به انواع متریال دیگر برخوردارند. این محبوبیت به ­دلیل استحکام و ایمنی بیشتر این متریال نسبت به سایر آن­ها می­باشد.

حفاظ ­های فرفورژه نیز به­ جهت اشکال و نقش­ های متنوع و گوناگونی که دارند مناسب افرادی­ست که نمای خارجی ساختمان خود را لوکس و جذاب ترجیح می­دهند.

مواد اولیه نرده های بالکن

حفاظ بالکن آکاردئونی، شاخ گوزنی و حفاظ ­های بوته ای انواع دیگر حفاظ ­ها می­باشند. نرده ­های آکاردیونی را اغلب از آهن می­سازند به همین دلیل مقاوت بالایی دارند. عمده ­ی مقاومت این دسته از نرده ­ها به ­واسطه­ ی تسمه ­های عمودی بکار رفته در آن می­باشد. این تسمه ­ها به یکدیگر جوش داده می­شوند و علاوه بر ایجاد ایمنی زیبایی بسیاری را نیز برای ساختمان به ارمغان می­آورند.

نرده ­های بالکن را از متریال مختلف با قیمت های متفاوت می­سازند که این متریال عبارتنداز حفاظ آهنی، استیل، چوب و… که حفاظ­ های فلزی دارای ثبات، زیبایی و استحکام قابل قبولی نسبت به سایرین داراست.

حداقل ارتفاعی که برای نرده و حفاظ بالکن در نظر گرفته می­شود، ارتفاع 110سانتی­متر می­باشد. همانطور که گفته شد برای قسمت نرده ­های بالکن می­توانید از انواع نمونه­ های آن­ها که در بازار وجود دارد تهیه کنید. این نمونه می­تواند یک پاراپه، دیوار و یا بالستیک باشد که شما با سلیقه­ ی خود یکی از آن ها ­را تهیه می­نمایید.

حفاظ­ های شاخ ­گوزنی و بوته ­ای نیز اغلب برای ساختمان­ های مسکونی و منازل کاربرد دارند. این دسته از نرده ­ها در انواع گوناگون حفاظ­ های لیلیوم، حفاظ ­های نیزار و حفاظ ­های آبشاری تولید و عرضه می­شوند. البته تنها تفاوت آن­ها با یکدیگر در جزییات ظاهری آن­ها می­باشد که باظرافت و زیبایی شکل داده­ شده اند.

در برخی موارد به ­اضافه ­ی نرده، از شیشه برای پوشاندن بین نرده­ ها و بالا بردن امنیت بیشتر استفاده می­شود. از طرفی زیبایی تراس را چند برابر می­کند. حتی اگر نیاز داشته ­باشید تا حریم خصوصی بیشتری ایجاد کنید می­توانید از شیشه­ های طرح­دار، شیشه­ های مات و یا رنگی نیز بهرمند شوید.

نرده بالکن کوره ای

اگر تصمیم دارید برای افزایش امنیت افراد و کودکان داخل ساختمان، همچنین جلوگیری از ورود سارقین و افراد غریبه، از انواع حفاظ ­ها و نرده­ های بالکن خریداری نمایید؛ مشاورین و متخصصین شرکت ما همه ­روزه پاسخ­گوی تماس های شما در شرکت می­باشند. همچنین برای کسب اطلاع از قیمت­ها و نمونه حفاظ ­های موجود و سفارش آن­ها می­توانید در پلتفرم ­های واتساپ و تلگرام سوالات و سفارش‌ها خود را مطرح سازید تا در اسرع وقت مشاورین شرکت، جهت پاسخگویی و رفع­ سوالات شما اقدام نمایند و شما خریداران گرامی با اطلاعات و دانشی کاملتر و آگاهانه­ تر وسایل ایمنی ساختمان خود را خریداری نمایید.

از آن­جا که نرده­ ی تراس از متریال های مختلفی مانند میلگرد با فرفورژه می­تواند ساخته شود. قیمت­ های هر کدام نیز بایکدیگر تفاوت­ هایی خواهند داشت. مورد بعدی طرح بندی مورد استفاده برای حفاظ ­ها می­باشد، به عبارتی طرح ­های پیچیده با تراکم آهن و متریال بیشتر ارتباط مستقیمی روی قیمت خواهند داشت.

در صورتی که علاوه بر نرده بالکن نیاز به خرید حفاظ آکاردئونی و درب فلزی داشتید از این قسمت اقدام کنید.

سوالات متداول

بهترین مدل نرده بالکن کدام است؟

نرده بالکنی که هم زیبایی و هم امنیت را فراهم کند.

چگونه یک نرده بالکن سفارش دهیم؟

با تماس با شماره +989107500479

در صنایع فلزی سندان چه مدل نرده بالکن ساخته می شود؟

تمامی مدل ها از جمله مدرن، فرفورژه، لوکس، CNC , …

شرایط بازدید از محل چگونه است؟

تمامی بازدید های صنایع فلزی سندان رایگان است.

22 دیدگاه دربارهٔ «نرده بالکن | لیست قیمت 28 اسفند 1402»

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما اقاي محمدي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      بله صنايع فلزي سندان توليد انواع نرده ي راه پله ي فلزي رو انجام ميده كه بين طرح هاي مدرن، فر فورژه ، لوكس و سي ان سي مي تومين انتخاب بفرماييد
      براي انتخاب طرح ها و دريافت كاتالوگ محصولات و براي اگاهي از موجودي طرح ها و مشاوره و استعلام قيمت با شماره ي 09107500479 تماس بگيريد و از همكارانم در اين بخش كمك بگيريد تا شمارو راهنمايي كنند
      قيمت نرده هاي راه پله با توجه به اينكه وزنشان چقدر است و در كدام دسته بندي قرار مي گيرند متفاوت است
      ممنونم از همراهي شما
      روزتون بخير

  1. بازتاب:  نرده بالکن و بررسی ویژگی یک حفاظ استاندارد - شفقنا اقتصادی

  2. salamo khaste nabashid khedmate hame bozorgvaran . man nardeye balkone khunamo az sherkate sho,a kharidari kardam va kheili b moghe baram nasb ro anjam dadin . gheymatatunam va tavajoh be keyfiyatetoon kheyli monaseb bud . khastam az shoma va tarahatoon va hameye dastandar karane majmooee sendon tashakore vizhe konam . b khatere ehteram be moshtari m piyade saziye anche ke dar zehne ma bud. Vaghen b nazaram b manaye vagheii honarmand hastin k ba zerafat hameye in tarhharo ruye felez piyade mikonin . dar akhar baz ham az hameye karmandano nasabha dar sendon tashakor mikonam va arezuye salamtishun ro daram

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما اقاي عاشقي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      ممنونم بابت نظر مثبتتون كه در مورد مجموعه ي ما براي ما به اشتراك گذاشتين
      و بسيار خوشحالم از اينكه باعث رضايت شما بوديم و از كارتون بسيار راضي هستين
      البته نيازي به تشكر و قدر داني نيست چون ما وظيفه ي خود را در مقابل مشتري انجام داديم و همين كه خدارو شكر از انتخابتون راضي بوديد براي ما كلي ارزشمنده
      و به خود مي باليم كه مشتريان با معرفتي مثل شما داريم
      ممنونم از همراهي گرم ى صميمانه ي شما جناب عاشقي
      شاد و سلامت و موفق باشيد

  3. با سلام
    نرده بالکنی دارم که جنس ان چوبی است و بسیار قدیمی شده است
    می خواهم این حفاظها رو بکنم و به جاش حفاظ بالکن فلزی بگذارم
    بعی از دوستان بهم گفتن میتونم از حفاظ لیلیوم به صورت یک طرفه استفاده کنم ولی من ترجیح میدم حفاظ بالکن بزنم
    خواستم نظر و مشاوره ی شمارو در این موضوع بشنوم
    کدام یک بنظرتون بهتر است
    من بچه ی کوچیک دارم و بیشتر بخاطر این کودک بازیگوش میخام حفاظ رو عوض کنم که براش خطری نداشته باشه و از بینشون نتونه رد شه خدایی نکرده بیوفته
    چه مدلی بنظرتون به درد می خوره

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام جناب اقاي اشتياني عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      براي نصب حفاظ بالكن مي تونيد در سايت از نمونه هايي كه گذاشتيم انتخاب بفرماييد يا براي دريافت كاتالوگ ما با شماره ي +989107500479 تماس بگيريد تا همكاران ما در كوتا هترين زمان ممكن كاتالوگ نرده هاي بالكن اعم از مدرن، فرفورژه و لوكس را براي شما ارسال كنند
      با توجه به اينكه فرمودين كودك خردسال دارين ما حفاظ ليليوم يك طرفه را به هيچ عنوان به عنوان حفاظ بالكن پيشنهاد نمي كنيم زيرا خدايي نكرده ممكن است باعث زخمي شدن كودك دلبند شما شود
      مي تونين از طرح هاي مدرن ما استفاده كنين
      ممنونم از همراهي شما دوست عزيز
      شاد و پيروز باشيد

  4. سلام
    من خونه اي دارم كه سن بنا حدود ٢٠ ساله و تصميم گرفتم ان را بازسازي كنم
    قسمت بالكن ان به جاي نرده از همون ديوار استفاده شده
    ولي من ميخام جاي ديوار از نرده هاي شركت شما استفاده كنم و ان ديوار رو تخريب كنم
    ايا اين امكان براي شركت شما وجود داره؟ يا اينكه كار تخريب ديوار را بايد خودم انجام بدم و بعد دوستان سما بيان برام حفاظ رو نصب كنن؟
    نرده اي كه انتخاب كردم از سري نرده هاي لوكس شركت شما مي باشد . ايا هنوز خفاظ لوكس توليد مي كنين؟
    ممنونم از سايت جامعتون

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما اقاي ساغري عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      حفاظ هايي كه شركت صنايع فلزي سندان توليد مي كند حفاظ مدرن فرفورژه لوكس و سي ان سي مي باشد كه شما با توحه به سليقه خودتون و نيازي كه دارين مي تونين از بين اون ها انتخاب كنين
      متاسفانه كار تخريب ديوار توسط شركت ما انجام نمي سود و شما هودتون بايد قسمت هاي تخريب رو انجام بديد و بستر رو براي نصب حفاظ اماده كنين تا همكاران من خدمتتون برسن و كار نصب حفاظ رو انجام بدند
      براي اطلاعات بيشتر و هماهنگي بازديد رايگان با شماره
      +989107500479
      تماس بگيريد
      ممنون از همراهي شما
      روزتون بخير

  5. سلام
    خسته نباشيد
    منزل ما داراي دو بالكن مي باشد كه بكي در قسمت پذيرايي و ديگري در قسمت بالكن مي باشد مي خواهم نرده هاي فعلي ان را برداشته و نرده هاي جديد از محصولان شما بزنم و در ضمن مي خواهم نرده تا سقف ادامه پيدا كند تا امنيت ان حفظ شود و در جاهاي مختلف ان مي خواهم جاي گلدان برايم جوش دهيد تا بتوانم داخلش گل بزارم
    براي هماهنگي وقت بازديد با چه شماره اي تماس بگيرم
    كارشناستون كه اومد با خودش كاتالوگ هم مياره كه بتونيم انتخاب كنيم ؟
    و ايا بازديد براي كرج هم رايگام انجام مي شود

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای مسائلی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اینکه وقت بازدید خودتون رو رزرو کنید با شماره تلفن09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق خود را محبت کنید تا کارشناس فروش مون برای شما وقت بازدید هماهنگ کنند و کارشناس فنی در زودترین زمان ممکن خدمت شما برسند و اندازه های شما را برداشت کنند بازدید ما برای تهران و کرج به صورت کاملاً رایگان انجام می شود که می توانید از این خدمات استفاده کنید کارشناس فنی که خدمتتون رسیدن همراهشون کاتالوگ دارند ولی برای اینکه قبل از آمدن ایشان شما مدل های مو رو ببینید می‌توانید با شماره‌ی که در بالا بهتون گفتم تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خود را محبت بفرمایید تا همکارم براتون کاتالوگ و لیست قیمت و ارسال بکنم در آخر ممنون از اینکه ما را انتخاب کردیم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  6. درود و سلام فراوان به همه ي عوامل و كاركنان صنايع فلزي سندان
    اميدوارم سال نو براتون سال خوبي باشه
    من بالكن خونه ام داراي حفاظ بالكن اين ولي مي خواهم عين همون حفاظ تا سقف ازامه پيدا كنه و دقيقا شكل همون حفاظ يك دوب هم براي درب بالكنم بسازيد
    من نمونه ي طرح بالكن فعلي رو براي كي عكسش رو ارسال كنم تا منو راهنمايي كنند
    و وزن و قيمت رو به من اعلام كنند
    و قيمتي به من اعلام كنند كه اگر اوكي بود سفارش رو از سركت شما به ثبت برسونم

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قائدی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه من هم به نوبه خودم سال نو رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سال پیش رو سال بسیار خوبی با موفقیت برای شما باشه
      برای اینکه مطلع شوید از اینکه حفاظ بالکنی که شما دارید رو شرکت ما تولید میکنه لطفاً با شماره تلفن
      09107500479
      تماس بگیرید تا همکارم شماره واتساپ شرکت را به شما بدهند و شما نمونه عکس از نرده خودتون رو برای ما ارسال کنید تا همکارم راهنمایی بکنند که آیا این حفاظ را تولید می‌کنیم یا خیر و در اجرای حفاظ که می خواهید تا سقف ادامه پیدا کند مشکلی نیست در هر ارتفاع و هر اندازه که بدهید و بخواهید برای شما تولید می‌کنیم پس از اینکه نمونه ها رو برای همکار ما فرستادیم همکارم برای قیمت و وزن آن شما را راهنمایی خواهند کرد همچنین شما می توانید آدرس خودتونو محبت کنیم که کارشناس ما خدمتتون برسم و اندازه‌گیری را انجام دهند تا پیش فاکتور برای شما ارسال بشه و قیمت صفر تا صد آن مشخص شود ممنون از همه طراحی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  7. سلام من خانه ام دو تا بالکن در اتاق داره که می خوام برای حفاظ های آن از طرح های سی ان سی شما استفاده کنم که عکسهایی که گذاشتین رو دیدم و از طرح برگ که گذاشتین خیلی خوشم آمد و میخواستم بدونم آیا امکان پیاده سازی این طرح در هر ابعادی امکان پذیر هست
    ابعاد جایی که حفاظ می خواهد حدود یک و نیم در یک متر هست و می‌خواستم از طرح برگ های شما استفاده کنم آیا امکانش هست که قبل از اجرا برای من توسط نرم افزار طرح رو بکشید و ببینم به چه صورت در می آید و اگر مورد تایید بنده بود بفرستید مرحله تولید و هزینه طراحی و سه بعدی کردن آن هر چقدر باشه پرداخت می کنم ممنون میشم جواب من را بدهید تا بتونم تصمیم بگیرند و خرید و انجام بدم
    بدرود

  8. رایان فر

    سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه من از طرح های فرفورژه شما خیلی خوشم آمده و می خواهم برای بالکن مون از طرح های فرفورژه شما استفاده کنم البته بالکن حفاظ داره فقط می خوام این حفاظ رو تا بالا بزنم که تا بالای سقف کشیده بشه تا امنیت برقرار بشه با توجه به اینکه در طبقه همکف قرار دارد یک مقدار دسترسی به آن آسان هستش و میترسم دزد وارد منزل ما بشه از طریق بالکن
    بی زحمت کارشناس تون بیان برای بازدید و انجام بدن منزل ما در شرق تهران هست باید با چه شماره ای تماس بگیرم و کجا پیام بدم که آدرس دقیق و لوکیشن بفرستم تا کارشناسان در زودترین زمان بیان برای ما اندازه گیری را انجام بدهید و بگویید چقدر طول میکشه که حفاظ آماده بشه که برای ما نصب انجام بدید ممنونم از شما

  9. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه عصر بهاریتون بخیر ممنون از سایت خوبتون و مطالب بسیار کامل تون که در اختیار ما گذاشتین من یک حفاظ بالکن سی ان سی شده می خواستم و خواستم بدونم که برای دیدن انواع نرده آهنی بالکن به کجا باید مراجعه کنم آیا هر طرحی که مدنظر ما باشد رو شما می توانید تولید کنید و یا فقط باید از طرح‌های موجود خودتون انتخاب کنیم
    بعد آیا طرح های سی ان سی هم به صورت کیلویی حساب میشه یا به صورت مترمربعی هست و بستگی داره که طرحش چه جوری باشه ممنون میشم در مورد نحوه قیمت گذاری حفاظ های سی ان سی به من توضیح بدهید متشکرم خداحافظ

  10. خواجه ای

    سلام خسته نباشید من دوتا تراس دارم در منزل خودم که می‌خواستم براشون از حفاظ های بالکن شما استفاده کنم میخواستم بدونم انواع نرده تراس و بالکن را از کجا میتونم مشاهده کنم
    در بالا و تعدادی از مدل هایی که داشتین رو دیدم ولی میخواستم مدل های بیشتری رو ببینم آیا نیاز هست که به صورت حضوری خدمتتون برسم تا مدل ها را از نزدیک ببینم و اگر میشه آدرس کارخانه تون را محبت کنید که من برم مدل های ساخته شده را از نزدیک ببینم و انتخاب کنم و همچنین در مورد نحوه قرارداد و اینکه چقدر باید به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنیم رو به من بفرمایید و بفرمایید که چقدر زمان میبره که حفاظ ها آماده بشه و بیاد برای ما نصب انجام بشه ممنونم از شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  11. سلام خسته نباشید چندی پیش من از شرکت شما حفاظ بالکن سفارش دادم که از بین انواع نرده فلزی بالکن و مدلهایی که برای من فرستادین طرح مدرن شما را انتخاب کردم و ابعاد پنجره های من و حفاظ بالکن من حدوداً دو متر و نیم در دو متر بوده که شما آمدید و یکی از طرح های مدرن تون رو برای من نصب کردید
    که از آن بسیار راضی هستم و همچنین میخواستم تشکر کنم از شما و همچنین سایت بسیار خوبتون و تشکر کنم از خوش قولی شما که خیلی زود برای ما آوردین و نصبش را انجام دادین
    خیلی متشکرم از کیفیت کار بسیار راضی بودم و امیدوارم که آن روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  12. نصیر پور

    ممنون میشم اگه بفرمایید جدیدترین نرده های بالکن کدوم ها هستند و کدوم یکی از این ها به عنوان مدل های جدید به بازار معرفی شدند و من می خوام برای منزل خودم از این حفاظ های بالکن بزنم ولی می خوام یه طرحی باشه که کاملاً جدید باشه و جایی اجرا نشده باشه و طرحی باشه که هر جایی اجرا نشده باشه ممنون میشم بفرمایید که من چه طرحی رو میتونم انتخاب کنم می خوام خیلی خاص و یونیک باشه با توجه به اینکه نمای ساختمان ما خیلی شیک و لاکچریه میخواستم که طرح اینکه انتخاب می‌کنیم بسیار شیک لاکچری و خیلی خوب باشه من رو راهنمایی بفرمایید بیزحمت شماره کارشناس فروش تون رو بدین که باهاش تماس بگیرم و از ایشان راهنمایی بپرسم و در نهایت انشاالله خریدم رو از شما انجام دهم

  13. سلام و عرض ادب خدمت شما و همراهان عزیزتون سوالی داشتم میخواستم ببینم جوشکاری نرده بالکن به چه صورت انجام می شه
    چون ما جایی که می خواهیم حفاظ بزنیم دور تا دورش دیوار و هیچ چیز فلزی وجود نداره که بتونه حفاظ را به اون جوش بدیم
    می خواستم بدونم آیا برای ما که شرایطش به صورت خاص هستش می‌شود از این حفاظ ها نصب کرد برای اینکه کارشناس تون بیان باید هزینه‌ای را پرداخت کنیم یا بازدید به صورت رایگان هست
    کجا آدرسم رو بدم که برام یه وقت بازدید بذارید که کارشناس محترم تون بیاد شرایط پروژه رو ببینه و اگر امکان نصب بود از حفاظ های شما سفارش بدهم ممنون از شما خداحافظ

  14. باسلام و خسته نباشید بنده نرده ی بالکن سفارش داده بودم و امروز به دستم رسید و از کیفیت خوب ان بسیار لذت بردم

    1. با سلام به خانم نازنین خیلی خوشحالیم که صنایع فلزی سندان را برای خرید انتخاب کرده اید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا