درب آکاردئونی مدرن | لیست قیمت 28 اسفند 1402

درب آکاردئونی (Accordion door) برای امینت خانه شما به کار گرفته میشود و میتوانید با خیال راحت خانه خود را ترک کرده و نگران ورود دزدان و سارقان به منزل خود نباشید. همچنین این نرده ها فضای بیرونی خانه شمارا تکمیل میکند و باعث زیبایی نیز میشود.

فرم محاسبه قیمت درب آکاردئونی

ارتفاع درب خود را وارد کنید
لطفا عرض درب خود را وارد کنید

سرویس/ خدمات جانبی درب آکاردئونی

حمل و بارگیری درب آکاردئونی برای تمام مناطق تهران رایگان می باشد.
رنگ الکترواستاتیک به انتخاب مشتری رایگان می باشد.
یک عدد دستگیره فانتزی بصورت رایگان روی درب نصب شده است.
جمع کل هزار تومان

یکی ازمهمترین قضایا برای ساخت آن اتصال قطعات برای جوشکاری است که باید بسیار با کیفیت انجام شود و سپس با رنگ های مرغوبی که وجود دارند رنگ کاری شود و با توجه به این ویژگی ها تعیین قیمت درب آکاردئونی فلزی میشوند.

در ادامه به بررسی درب آکاردئونی و ارتباط آن با امنیت منزل و عوامل موثر در تعیین قیمت درب آکاردئونی فلزی میپردازیم پس با ماهمراه باشید.

لیست قیمت درب آکاردئونی 28 اسفند 1402

ردیفمدل کالاواحدقیمت (هزار تومان)
1درب آکاردئونی طرح دو گلمتر مربع1893
2درب آکاردئونی طرح سه گل( چهار خم)متر مربع1978
3درب آکاردئونی طرح چهار گلمتر مربع2223
4درب آکاردئونی طرح تسمه دوبل( پرچ مخفی)متر مربع2393
5هزینه نصب و لکه گیری (تهران)(هر متر مربع)187
9هزینه حمل و بارگیری( تهران)(هر سرویس)86
10رنگ الکترواستاتیک (کوره ای)(هر متر مربع)272
11دستگیره فانتزی کونیک شده(هر عدد)622
6جای قفل آویز اضافه( هر جفت)(هر جفت)رایگان
7هزینه جای قفل مخفیCNC(هر عدد جای قفل + نصب)رایگان
8هزینه قفل گیرا کد039(هر عدد قفل)رایگان
لیست قیمت درب آکاردئونی 28 اسفند ماه 1402

حفاظ آکاردئونی برای تامین امنیت خانه شما ساخته می شود و شما با خیال راحت میتوانید خانه خود را از ورود دزدها و سارقین در امان نگه دارید و با خیال راحت به سفر بروید.

اطلاع از قیمت درب آکاردئونی 28 اسفند ماه شرکت سندان

برای ساخت حفاظ آکاردئونی از ساز آکاردئون تقلید شده است معمولاً در محیط داخلی خانه از این نوع درها برای باز کردن قسمت كامل یک اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری یا آشپزخانه استفاده شده. درهای شیشه ای آکوردئونی در هنگام بسته بودن طول دیوارها را پوشاتده و در هنگام باز کردن کاملاً تا یک یا هر دو طرف تا میخورند.

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی با توجه به جنس آن ها و البته کیفیت میتواند متفاوت باشد. اگر قصد استفاده از این درها را دارید. متناسب با ویژگی های مختلف قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی میتواند از 200 هزار تومان شروع شده، و به 2 میلیون تومان هم برسد. اما قطعا ارزش هزینه ایی که میشود را خواهد داشت.(قیمت روز 28 اسفند 1402) چرا که با امنیت بالایی که حفاظ آکاردئونی ارائه می کند. مانع از سوء استفاده از حریم شخصی شما خواهد شد.

با خرید محافظ درب آپارتمان از صنایع فلزی سندون میتوانید علاوه بر افزایش زیبایی ورودی های خود از امنیت کامل درب ها و همچنین کیفیت آن ها مطمئن باشید.

قیمت درب های آکاردئونی فلزی بر اساس هر متر مربع وطرح های مختلف محاسبه میشود. که این طرح ها بر اثاث سلیقه مشتری متغیر است.
تنها دانستن ابعاد و مساحت و انتخاب طرح دلخواه برای تعیین قیمت حفاظ درب آپارتمان کافی است. اما اندازه گیری دقیق نیازمند تجربه و مهارت است. اما برخی عوامل دیگر وجود دارد که باعث اندازه گیری دقیق تر شود مانند:

عرض چهار چوب در, ارتفاع چهار چوب در, طرح نرده, تراکم تسمه درب آکاردئونی

این حفاظ کشویی هم برای درب ورودی استفاده و هم برای پنجره های واحد هایی که طبقه پایین قرار دارند.

و علاوه بر تامین امنیت خانه شما باعث زیبا شدن نمای درب ورودی شده. و با یک خرید هم امنیت و هم زیبایی برای محل زندگی خود تامین کنید.

میتوان به حفاظ های کشویی رنگ مورد علاقه مشتریان زده شود.

درب آکاردئونی

پس حفاظت و تامین امنیت محل سکونت یا محل کار خود را به حفاظ آکاردئونی بسپارید.

این محصول را با نام های دیگر نیز میشناسند مثلا درب کرکره ای یا کشویی.

برای آگاهی از قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

هنگامی که وجود دزدی را در ساختمان احساس کردید به هیچ عنوان با او درگیر نشوید زیرا سارقین هنگام دزدی استرس زیادی دارند و ممکن است برای فرار دست به هر کاری بزنند. اولین کار در این شرایط حفظ آرامش است و بعد از آن با پلیس تماس بگیرید.

تعداد گل در درب اکاردئونی به معنای تعداد لوزی های مشبک درون درب اکاردیونی می باشد. هرچه تعداد گل های مشبک درون حفاظ اکاردئونی بیشتر باشد. درصد امنیت بالا تری دارد و سارقین به سراغ نرده آکاردئونی با امنیت بالا نمی روند.

حفاظ آکاردئونی راهی برای جلوگیری از ورود سارقین

با نصب حفاظ آکاردئونی راهی برای جلوگیری از ورود سارقین داشته باشید و با خیال راحت به مسافرت بروید و نگران ورود سارقین به خانه تان نباشید. نرده درب های آکاردئونی باعث می شود که سارقین حتی فکر دستبرد زدن به خانه تان را نکنند. اگر نگران این هستید که نرده آکاردئونی شما ممکن است متریال خوبی نداشته باشد می توانید با اطمینان خاطر از صنایع فلزی سندان محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

برقراری امنیت با محافظ آکاردئونی

اگر قصد دارید که امنیت با محافظ آکاردئونی را داخل محیط حفظ کنید این نوع درب ها می توانند کار را برای شما بسیار راحت کنند. علاوه بر این ها حریم خصوصی شما نیز با این نرده آکاردئونی حفظ خواهد ماند. چرا که علاوه بر داشتن امنیت بالا از انتقال صدا جلوگیری می کند بنابراین می توانید از امنیت جلسات کاری خود مطمئن باشید.

برای مثال اگر به طور دائم در شرکت یا محل کار خود کنفرانس و جلسات کاری مختلفی دارید با نصب نرده های آکاردئونی و دیواره های عایق صدا محیطی بی سر و صدا و بی نظیر برای همکاران و یا کارمندان خود ایجاد کنید که بدون درهایی مطمئن و با قیمت مناسب این کار تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

امروزه کاربرد نرده آکاردئونی در زمینه های مختلف بیشتر از هر زمان دیگری خود را نمایان می کند برای مثال بیمارستان ها را در نظر بگیرید، بدون داشتن درب های آکاردئونی و نرده های مناسب امکان خدمات رسانی به اکثر بیماران با مشکل روبرو خواهد شد چرا که بدون استفاده از درهای مناسب باید شاهد ایجاد سر و صدای زیاد و در نتیجه ناراحتی هرچه بیشتر بیماران بود.

حفاظ آکاردئونی

درب ریلی و مزایای استفاده از این حفاظ

درب ریلی و مزایای استفاده از این حفاظ در محدود به یک یا دو مورد نمیشود. هر وسیله ای از جمله دربهای آکاردئونی دارای مزایا و معایب مخصوص خود می باشند. ولی مهم آن است که مزایای آن بیشتر از معایب آن باشد.
که دقیقا نرده اکاردیونی هم دارای مزایای زیادی است که در ادامه به بررسی مهم ترین موارد می پردازیم:

  • عدم اشغال فضای زیاد:

عدم اشغال فضای زیاد از جمله مزایای مهم به شمار میرود. در نتیجه این نوع حفاظ برای بزرگتر کردن فضاهای کوچک هم استفاده می شود.

برخی از مردم به جای ساخت محیطی وسیع، درهای به سبک در آکاردئون را ترجیح می دهند. دیگران نرده های آکاردئونی را بیشتر از ساختن یک محوطه اضافی ترجیح می دهند.
و هنگام استفاده از حفاظ آکاردیونی برای درب منزل برعکس حفاظ های دیگر قدیمی که جای زیادی در راه پله می گرفتند. کم جا هستند و مزاحمتی برای رفت و آمد ایجاد نمی کند.

  • استفاده همزمان از چند قفل

میتوان همزمان از چند قفل بیرونی نیز استفاده کرد هم از قفل های توکار که امنیت خانه را چندیدن برابر خواهد کرد. این قفل های توکار احتمال سرقت از منزل و بریده شدن قفل توسط سارقان را تا حد زیادی کاهش خواهند داد.

(پیشنهاد ما استفاده از قفل کتابی یا قفل های توپی مدل جدید است)

  • قابلیت تغییر رنگ

قابلیت تغییر رنگ نیز ویژگی جذابی است.در نتیجه مشتری از هر رنگ دلخواه میتواند برای حفاظ خود استفاده کند که این قابلیت باعث زیبایی نمای ساختمان می شود و همچنین مهم تر از آن باعث مقاوم شدن محافظ در برابر عوامل مخرب خواهد شد جنس این رنگ ها از نوع پودری یا الکترواستاتیک هست که بعد از رنگ آمیزی درون کوره پخته می شود تا رنگ ثابت شود.

درب آکاردئونی
  • مقاوم در برابر تغییرات

درب آکاردئون مقاوم در برابر تغییرات دمایی و مناسب برای هر مکان است.

البته شاید حفاظ ریلی برای همه مناسب نباشد. اگر خانه شما به مرمت و بازسازی اساسی نیاز دارد، نرده های آکاردئونی احتمالاً اولین اولویت شما نخواهند بود.

در ادامه عواملی که در قیمت نهایی آکاردئونی درب تأثیر گذارند را بررسی می کنیم.

  • نصب آسان و سهولت در استفاده

نصب آسان و سهولت در استفاده نیز بسیار حائز اهمیت است. در کمترین زمان میتوان حفاظ را باز و بسته کرد و در هنگام ورود و خروج از خانه زمان زیادی از شما نمیگیرد. با چند اندازه گیری ساده در عین حال با دقت انجام شود.

از قفل هایی برای آکاردئونی درب استفاده کنید که به راحتی با اره بریده نشود و جنس خوبی داشته باشد مثل بعضی از قفل های کتابی که اگر در ساخت حفاظ آکاردئونی قفل توکار، کار شده باشد که امنیت چندین برابر خواهد شد.

بعد از سفارش و ساخت آن از کارخانه به محل نصب می رود و توسط نصابان صنایع فلزی سندان در کم ترین زمان نصب می شود پس میتوانید برای آگاهی از قیمت آکاردئونی با ما تماس بگیرید.

جوشکاری حفاظ آکاردئونی مهم ترین قسمت ساخت این درب است که با اتصال قطعات انهارا جوش می دهند برخی از شرکت ها از جوش یک طرفه استفاده برای کاهش قیمت درب کشویی آکاردئونی استفاده می کنند و این کار عامل نامرغوب شدن درب کشویی آکاردئونی است. بهترین جوش برای اتصال جوشco2 است که مزایای زیادی دارد که شرکت سندان برای محصولات خود از جوش co2 استفاده می کند و بعد از جوشکاری آن را با رنگ الکترواستاتیک یا همان رنگ پودری رنگ می شود

حفاظ آکاردئونی

معایب درب کشویی

برخی از معایب درب کشویی قبلا جز محاسن آن به شمار رفته بود. به طور مثال حفاظ آکاردئونی برای استفاده نیازی به برق ندارد این یک مزیت هست و در عین حال یک عیب چرا که مجهز به سیستم های دیجیتالی و دزدگیر نیست .

ممکن است تصور شود که این حفاظ امنیت زیادی ندارد و با برش دادن آن میتوان به درون آن نفوذ کرد ولی افراد سارق نمی توانند از دستگاه برش به راحتی استفاده کنند.

در کل محافظ درب آکاردئونی یک وسیله ای است که مزایای زیادی دارد که کمک زیادی به امنیت خانه و خانواده افراد کرده است و همچنین نسبت به درب های ضد سرقت، قیمت آکاردئونی مقرون به صرفه تر هست.

مراحل ساخت محافظ آکاردئونی

در مراحل ساخت محافظ آکاردئونی، اولین مرحله، اندازه گیری است تا بتوان به درستی حفاظ درب آکاردئونی را ساخت .در مرحله دوم قیمت درب آکاردئونی به مشتری داده می شود و فاکتور صادر می شود در مرحله بعد سفارش در کارگاه توسط کارگران حرفه ای ساخته می شود.(قیمت روز 28 اسفند 1402)

که ابتدا ورقه های فلزی برش داره میشوند و با دستگاه های مختلف پرس کاری می شود و بعد آن پرچ کاری صورت می گیرد و نوبت به رنگ زدن به آن می رسد که ابتدا رنگ به آن پاچیده می شود و بعد درون کوره گذاشته می شود تا رنگ پخته و مقاوم شود. حالا سفارش آماده است که ارسال و نصب شود.

چگونگی اندازه گیری صحیح حفاظ آکاردئونی

اندازه گیری صحیح حفاظ آکاردئونی بسیار مهم است و به راحتی نباید از کنار آن گذشت و یک اشتباه کوچک موجب ضرر خریدار و فروشنده می شود.
همچنین با نصب درست هیچ آسیبی به دیوار خانه و هم چنین در آکاردئون شما وارد نخواهد شد.

  • قرار دادن دقیق سر متر روی چهارچوب و قاب به طوری که اندازه گیری دقیق انجام شود.
  • باید اندازه چهارچوب گرفته شود نه اندازه خود در  چون حفاظ روی چهارچوب در باید نصب شود.
  • فرمول اندازه گیری متراژ درب کشویی به این صورت است که: طول به سانتی متر × عرض به سانتی متر  که این اندازه گیری باید از بیرون درب خانه سمت راه پله انجام شود زیرا حفاظ در قسمت بیرون خانه باید نصب شود و اگر از درون خانه اندازه گیری شود ممکن است اندازه دقیق نشود

موارد استفاده از حفاظ ریلی

موارد استفاده از حفاظ ریلی بسیار متنوع است. همچنین حفاظ ریلی ممکن است از چوب، فایبرگلاس، استیل یا آلومینیوم ساخته شوند. شیشه مورد استفاده در درهای آکوردئونی میتواند استاندارد، رنگی، عایق بندی شده، کم انتشار باشد (جلوگیری از ورود اشعه به محیط داخلی)، آینه کاری، تزئینی و موارد دیگر میتواند به هزینه نهایی در آکاردئون اضافه کند. همچنین این محافظ را میتوانید در پشت بام یا پارکینگ استقاده کنید.

در آکاردئونی مناسب برای خانه های ویلایی

در آکاردئونی مناسب برای خانه های ویلایی نیز یکی از جذابیت های این محافظ است. اگر خانه ویلایی دارید که درهای استفاده شده جلوی دید شما و لذت بردن از محیط را گرفته است و یا در یک پنت هاوس مرتفع با نمای چشم انداز زندگی می کنید استفاده از حفاظ آکاردئونی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از محیط خارجی خانه و محل سکونت خود نهایت لذت را ببرید.

حفاظ درب مناسب برای آب و هوای گرمسیری

حفاظ درب مناسب برای آب و هوای گرمسیری مناسب افرادی است که در آب و هوای گرم یا گرمسیری زندگی کرده و خواهان این هستند از بیرون از منزل هم لذت ببرند.

قیمت درب آکاردئونی فلزی آپاتمان بسیار مناسب است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از آب و هوای محیط خارجی خانه خود استفاده کنید.

درب آکاردئونی فلزی مناسب برای انواع خانه ها 

درب آکاردئونی فلزی مناسب برای انواع خانه ها نیز طراحی شده است. آیا خانه شما برای مهمانی های تابستانی و مهمانی های خانوادگی کمی شلوغ به نظر می رسد؟ دربهای آکاردئونی فلزی تاشو فضای کمتری اشغال کرده و محیطی کاربردی ایجاد کند. میهمان ها میتواند به راحتی از محیط داخل و خارج از خانه استفاده کنند.

  • محل سکونت :
    محل سکونت شما از عوامل تاثیرگذار به شمار میرود.اگر در یک منطقه لوکس زندگی می کنید نصب در آکاردئون میتواند هزینه اضافی داشته باشد. البته همیشه این مورد صادق نیست! اما نصب درب آکاردئون میتواند به جذابیت و امنیت خانه شما کمک بسیاری کند.
  • آب و هوا :
    اگر در شرایطی با آب و هوای خنک تری زندگی می کنید، برای کارآمد بودن درب ها به عایق اضافی احتیاج دارید. اگر در آب و هوایی بسیار آفتابی ساکن هستید، احتمالاً باید از شیشه کم رنگ (یا E-low) استفاده کنید.

اضافه کردن امکانات بیشتر به محیط

با استفاده حفاظ آکاردئونی می توانید به راحتی امکان اضافه کردن امکانات بیشتر به محیط زندگیتان را داشته باشید و محیطی کاملا ایزوله برای کنفرانس ها و جلسات کاری خود مهیا کنید. درهای آکوردئونی با طراحی سبک های کار پویا و چندگانه، با قدرت و دوام هستند.

کاربردهای درب آکاردئونی

کاربرد های حفاظ درب آکاردئونی بسیار است و اگر تمام کاربرد های آن بیان شود ممکن است در این مقاله نگنجد که به توضیح انها در ادامه خواهیم پرداخت:

درب آکاردئونی کوره ای

محافظ کرکره ای خانگی

خانه خود را به یک محافظ کرکره ای خانگی مدرن مجهز کنید و از فضای اضافی ایجاد شده لذت ببرید. درهای آکاردئونی یک طرفه بی سر و صدا هستند و معمولا برای اتاق خواب ها استفاده می شوند، در حالی که درهای دو طرفه برای آشپزخانه ها یا اتاق های خانوادگی مناسب هستند. درب آکاردئون را با قیمت روز 15 فروردین در این صفحه مشاهده کنید و پس از آن برای خرید درب آکاردئونی تصمیم گیری نمایید.

درب آکاردئونی برای ویترین مغازه ها

درب آکاردئونی برای ویترین مغازه ها نیز استفاده میشود.هدف اصلی ویترین مغازه ها به نمایش گذاشتن محصولات و فروش آن است که هنگام تعطیلی مغازه وقتی کرکره ان بسته می شود ویترین آن هم از دسترس خارج می شود اما تنها راه چاره استفاده از درب آکاردئونی است که هنگام تعطیلی مغازه هم ویترین در دید مردم قرار می گیرد.

درب ریلی برای پنجره

امروزه درب ریلی برای پنجره ها نیز استفاده میشوند که فضای زیبا و پرنور به صاحب خانه بدهد ولی در عین حال ممکن است خطر ساز شود در نتیجه باید از درب کرکره ای استفاده شود.
علاوه بر پنجره ها، ورودی بالکن هم مکانی است که سارقین به راحتی وارد خانه شوند در واقع نقطه ضعف بعدی خانه های طبقه پایین و ویلایی درب فلزی بالکن است که تنها راه حل آن استفاده از درب کشویی است.

در صورتی که علاوه بر خرید آکاردئونی درب نیاز به خرید درب فلزی داشتید از این قسمت اقدام کنید.

نرده آکاردئونی داخلی

نرده آکاردئونی داخلی معمولا برای جدا سازی فضا های داخلی خانه ها یا شرکت ها و … استفاده می شود که به خاطر فضاهای خالی که درون خود دارد مانع دید نمی شود و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

https://bit.ly/2PHn9eB

یکی از کاربردهای درب ها و نرده های آکوردئونی دقیقا در همین شرایط می باشد چرا که این نوع درها به راحتی میتواند بیماران مختلف را از یکدیگر جدا کند و در صورت نیاز به بیماران به صورت جداگانه رسیدگی شود .

درب آکاردئونی الکترواستاتیکی

انواع مختلف حفاظ درب آپارتمان

انواع مختلف حفاظ درب آپارتمان بر اساس سلیقه مشتری ونیاز آنها انتخاب می شود که طرح های آن عبارتند از :

درب چهار گل , حفاظ سه گل, درب پنج گل,پیچی, پرچ مخفی دوبل, نرده چهار لوزی ,تمام لوزی,دو جداره, می باشد.

که یکی از کاربردی ترین مدل ها سه گل است که هم به طور کامل از درب مراقبت می کند و هم قیمت درب آکاردئونی فلزی مناسبتر است.

لازمه نصب درب آکاردئونی

دربهای آکاردئونی متناسب با کیفیت درب، میتوانند تا چندین سال پاسخگوی نیازهای شما باشند. لازمه نصب حفاظ آکاردئونی قبل از درب های ورودی محل سکونت و یا آپارتمان ها مشخص است که می تواند علاوه بر امنیتی که درهای ورودی ارائه می کنند یک نوع دیگر از امنیت را برای محل سکونت شما به ارمغان بیاورد که عبور از آن کار آسانی نخواهد بود. میتوان از مطالب بالا این نتیجه را گرفت که نیاز هر خانه برای تامین امنیت، استفاده از محافظ کشویی است که مزایای زیادی و مدل های متنوع دارد که در مطلب بالا گفته شد.

دو خانه را فرض کنیم که یکی از آن ها حفاظ درب اکاردئونی برای درب ورودی خود دارد و دیگری در ریلی ندارد، اگر شخصی قصد ورود به این خانه ها را داشته باشد مسلما خانه ای را انتخاب خواهد کرد که یک لایه امنیتی دارد، چرا که در مدت زمان کمتری میتواند وارد خانه شود. با نصب درب های آکوردئونی دو لایه امنیتی خواهید داشت و ورود به خانه را برای افرادی که قصد سوء استفاده دارند تقریبا غیر ممکن خواهید کرد و علاوه بر این میتوانید هر زمانی که بخواهید درب آکوردئونی را قفل و یا در حالت باز قرار دهید، این کار به راحتی قابل انجام خواهد بود.

قیمت درب آکاردئونی دیجی کالا

قیمت درب آکاردئونی دیجی کالا در عین بالا بودن کیفیت مناسب ندارد. همچنین شما در سندان می‌توانید قیمت درب آکاردئونی را به شکل آنلاین محاسبه کنید که نه در دیجی کالا و نه در سایت های رقیب این امکان وجود ندارد. علاوه بر این لیست قیمت درب های آکاردئونی ما کاملا به روز و طبق نوسانات بازار بروز می‌شوند(شما می‌توانید در سایت سندان قیمت آکاردئونی روز 15 فروردین 1402 را مشاهده کنید).

برای اطمینان از کیفیت محصول از صنایع فلزی سندان دیدن فرمایید. قضاوت با خودتان است.

https://tinyurl.com/cwtbvjfu

بهترین متریال و میلگرد 💎 کیفیت درب آکاردئونی
جوش CO2⚠️ نوع جوش درب آکاردئونی
حضوری  🛒 نحوه خرید درب آکاردئونی
نقد و اقساط  💵 روش پرداخت
بر حسب تعداد لوزی 💰 قیمت درب اکاردئونی

سوالات متداول

بهترین درب آکاردئونی برای آپارتمان کدام است؟

بهترین نمونه درب های آکاردئونی مدل چهار گل و پنج خم می باشد که به علت تعداد تسمه های بیشتر متراکم تر است و خم های طراحی شده مانع از دیلم انداختن و خم کردن درب می شود.

برای سفارش و خرید درب آکاردئونی باید چه کاری انجام دهیم؟

برای خرید درب آکاردئونی و گرفتن مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان سندان با شماره +989107500479 تماس بگیرید.

قیمت درب آکاردئونی بر چه اساس است؟

قیمت درب آکاردئونی بر اساس ابعاد درب شما محاسبه می شود، بنابراین شما میتوانید برای اندازه گیری ابعاد درب و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

آیا درخواست کارشناس برای اندازه گیری دقیق درب آکاردئونی، هزینه ای دارد؟

اعزام کارشناس در تهران و کرج کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد

نصب درب آکاردئونی چقدر زمان می برد؟

نصب محافظ حدود 30 تا 60 دقیقه زمان می برد

61 دیدگاه دربارهٔ «درب آکاردئونی مدرن | لیست قیمت 28 اسفند 1402»

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزيز
      اميدوارم حالتون خوب بوده باشه
      بستگي به شرايط پروژه دارد ون بعضا بعضي از پروژه ها قابليت اجرا براي درب پاركينگ را دارند و بعضا شرايط به گونه اي است كه نمي توان درب اكارديوني نصب كرد
      براي اينكه از اين امر مطمئن باشيد بايد كارشناسمون بيان و از كارتون بازديد كنند
      بازديد براي تهران و كرج به صورت كاملا رايگان انجام مي شود
      برای هماهنگي وقت بازديد و گرفتن مشاوره می توانید با کارشناسان سندان با شماره +989107500479 تماس بگیرید.
      ممنون از همراهي شما

  1. ام خوبین
    بهترین نوع حفاظ اکاردئونی کدوم حفاظه ؟من هر جا زنگ ردم هر کدوم یه چیزی به ما گفتن . پاک کلافه شدیم . شما میشه راهنمایی کنین مارو ؟ بین سه گل و دو گل کدوم بهتره؟ و ایا روشون قفل نصب میشه ؟ من میخام از داخل هم درب رو بتونم قفل بزنم .
    بهترین نوعش چه حفاظیه ؟ بین اکاردئون و این لولایی قدیمی ها کدوم امنیت بالاتری داره ؟ ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی بفرمایید
    و در اخر هم بابت مطالب خوب و سایت مفیدتون ازتون کمال تشکر رو دارم . موفق باشید. خدانگهدار

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام‌و عرض ادب خدمت شما جناب افثقای سنایی
      امیدوارم‌ حالتون خوب باشه
      ما درب های اکاردیونی با طرح دو‌گل لوزی، سه گل و‌چهار گل لوزی تپلید می کنیم‌که بهترین نوع ان طرح چهار گل لوزی چهار خم است ولی بهینه ترین گزینه و محبوب ترین حفاظمون حفاظ اکاردیونی سه گل لوزی چهار خم است که در حالت پیش فرض دوتا جای قفل اویز دارد که یکی از جای قفل ها در بیرون و دیگری از داخل است که شما زمانی که داخل منزل باشید می تونین قفل کنین و اگر مشتری بخواهد یک قفل سی ان سی سده ی مخفی هم روی درب نصب می شود که قیمت ان به صورت جداگانه لحاظ می شود و نوع قفل ان قفل ضد اسید گیرا می باشد
      قطعا حفاظ اکاردیونی هم به لحاظ امنیت هم کم جا گیر بودن بهترین گرینه می باشد
      برای هماهنگي وقت بازديد و گرفتن مشاوره می توانید با کارشناسان سندان با شماره +989107500479 تماس بگیرید.
      ممنونم از همراهی شما

  2. سلام
    ببخشید نیاز به یک درب اکاردیونی برای جدا کردن فضایی در داخل منزل رو دارم که هم بتونم در موقع هایی که مهمون داریم به راحتی باز و بسته کنم هم مثل دیوار عمل نکنه که محدودیت ایجاد بکنه
    مطالبی که در مورد درب اماردیونی منتشر کردید رو با دقت خواندم
    اما متاسفانه جیزی در مورد درب اکاردیونی چوبی ننوشته بودین
    گفتم شاید تولید می کنین ولی عکسش رو‌نذاشنین‌
    به طور کلی برای حدا کردن فضای داخلی خانه حفاظ اکاردیونی چوبی قشنگ تر و زیباتر میشه یا حفاظ اکاردیونی فلزی
    لازمه بگم که اصلا مقصود ما برقراری امنیت نیس
    و فقط می خواهیم به عنوان جدا کننده از اکاردیون استفاده کنیم
    لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای استخری عزیز انیدوارم حالتون خوب باشه
      مجموعه ی سندان تولید محصولات فلزی را انجام‌می دهد و در زمینه ی محصولات چوبی کار نمی کند
      برای جداسازی دو فضا حفاظ درب اگاردیونی فلزی مناسب نمی باشد زیرا درب اکاردیونی ای که شرکت ما تولید می کند برای محافظت از دست برد سارقان می باشد و‌ امنیت را برای منزل شما به ارمغان می اورد و جنبه ی دکوری ندارد
      برای جدا کردن فضا ها می توانید از پارتیشن های سی ان سی شده ی ما سفارش بدین و استفاده لازم رو ببرید
      برای هماهنگي وقت بازديد و گرفتن مشاوره می توانید با کارشناسان سندان با شماره +989107500479 تماس بگیرید.
      ممنونم از همراهی شما

  3. رضا زاده

    سلام
    خوبين
    شبتون بخير
    ببخشيد كارهاي شما ضمانت پس از فروش هم داره؟
    تا چند ماه گارانتي مي كنيم كاراتونو؟
    و گررانتي شامل چه مواردي ميشه
    اگه درب اكارديوني خريديم و پس از يك ماه رگلاژش به مشكل خورد زنگ بزنيم شركت ميان درست كنن؟
    در مورد همه چي توضييح دادين ولي متاسفانه اين يك مورد رو از قلم انداختين
    ممنون ميشم در موردش در يك كامنت توضييح بديد
    و سوال دوم اينكه ايا شما فروش به صورت اقساطي هم داريد كه چك كارمندي قبول كنين؟
    يا همه ي مبلغ به صورت يكحا بايد پرداخت بشه ؟
    ممنونم از شما

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام اقای رضا زاده ی عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      بله تمام محصولات ما تا شش ماه ضمانت پس از فروش دارند
      و اگر جایی از ان دچار ایراد باشد که ایراد از طرف شرکت باشد با تماس با شرکت و ثبت درخواست خود به در خواست شما رسیدگی می شود و در کوتاه ترین زمان نصاب های ما برای رفع مشکل خدمت شما میرسن و مشکل حفاظ ها رو بر طرف می کنند
      در مورد رگلاژ در هم همین طور
      برای اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان سندان با شماره +989107500479 تماس بگیرید.
      ممنونم از همراهی شما
      پیروز باشید

  4. سلام‌ و خسته نباشید
    هفته ی پیش من به شرکت شما در اکاردیونی سه گل لوزی چهار خم سفارش دادم با رنگ قهوه ای الکترو استاتیک . و پریروز اومدن برای من نصب رو انجام دادند
    من هم از متریال در هم از باز و بسته شدن روان در خیلی راضی هستم
    و خواستم به کسانی که تازه میخوان سفارش درب به شرکت سندان بدن بگم که بدون هیچ نگرانی و با خیال راحت سفارش خودتون رو بدارید که پشیمون نمی شید
    هم رفتار کارکنان هم اصولی کار کردن همه ی مجموعه و از اینا مهم تر مشتری مداری و خوش قولی کارکنان شرکت بیشتر باعث خوشحالی شما می شود

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام‌جناب اقای رسولی عزیز
      امیدوارم خوب باشید
      ممنونم از کامنت پر از مهر شما
      و خیلی خوش حالم از اینکه از درب اکاردیونی که برای شما نصب مردید رضایت کامل دارید و ان را به دیگران هم پیشنهاد می کنین
      کامنت های مثبت شما باعث می شود ما به تلاش خود مصمم تر ادامه دهیم و به فکر تولید محصولات جدید تری برای شما عزیزان باشیم
      ممنون که ما رو با کامنت ها تون حمایت می کنین
      ممنون از همراهی گرم و صمیمانه ی شما
      شاد و پیروز باشید

  5. سلام‌
    خوبید
    برای در خونمون یه در اکاردیونی می خواهم تا امنیت منزلمون رو حفظ کنم
    چند سوال از شما داشتم
    منظور از دو گل سه گل و چهار گل چیه ؟
    کدام یک از درهای ضد سرقت مناسب تر است
    قفل درهاتون به چه صورت است
    شما برای منزل مسکونی چه نوع دربی را بیش‌ تر توصیه می کنین ؟
    ایا بازدیدتون برای ورد آورد هم رایگان می باشد
    هزینه ی حمل به چه صورت است
    برای ایم که کاتالوگ محصولاتتون رو دریافت کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم
    ممنون می شوم بنده رو راهنمایی بفرمایید
    سپاس از شما

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای حیدری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      در هایی که در صنایع فلزی سندان تولید می‌شود درب دو گل لوزی و ۳ گل لوزی چهار خم و چهار گل لوزی می باشد که ایمن ترین درب ما در حال حاضر درب چهار گل لوزی می باشد که از ایمنی بسیار بالاتری هستش و بهینه ترین گزینه ما هم به لحاظ ایمنی و هم به لحاظ قیمتی طرح سه گل لوزیه چهار خم می باشد که محبوب ترین درب ما در بین درب های ساخته شده در صنایع فلزی سندان می باشد به صورت پیش‌فرض درب دارای دو قفل آویز می باشد یکی در بالا و یکی در پایین قرار دارد که می‌توان قفل کتابی بهش زد و اگر مشتری بخواهد قفل مرکزی که به صورت مخفی یا سی ان سی هم برای شان کار می‌کنیم که هزینه جدا بابت این قفل مخفی باید پرداخت شود برای درب های مسکونی بیشتر طرح سه گل لوزی و چهار گل مناسب می باشد که با توجه به بودجه تان می توانید بین آنها انتخاب فرمایید هر دو از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت رایگان انجام می شود و هزینه حمل و نصب درب هم برای برد و بعد به صورت رایگان انجام می پذیرد برای اینکه وقت بازدید خودتون رو دریافت بفرمایید و اینکه کارشناسان برای شما کاتالوگ را ارسال کند می توانید با شماره تلفن شرکت یعنی شماره 09107500479 و از مشاوره ما بهره مند شوید
      ممنون از همراهی شما

  6. صنایع فلزی سندان

    سلام و عرض ادب
    یک درب اکاردیونی برای ورودی منزلم می خوام که عرضش یک متر و ده سانت و ارتفاعش دو‌متر و پانزه است و دارای پنجاه سانت هم کتیبه است که می خوام قیمت کتیبه هم اکاردیونی بخوره وای جز درب نباشه و ثابت باشه
    و درب اکاردیونی هم از چپ باز بشه و در سمت راست جمع بشه
    رنگی که می خواهم رنگ مسی چکشی است که به صورت کوره ای باشه
    اصلا نمی خوام از رنگ روغنی استفاده بشه
    و درب دارای دو قفل اویز و یه دونه قفل مخفی باشه
    ایا این امکان برای سرکت شما وجود داره؟

  7. سلام و عرض ادب
    یک درب اکاردیونی برای ورودی منزلم می خوام که عرضش یک متر و ده سانت و ارتفاعش دو‌متر و پانزه است و دارای پنجاه سانت هم کتیبه است که می خوام قیمت کتیبه هم اکاردیونی بخوره وای جز درب نباشه و ثابت باشه
    و درب اکاردیونی هم از چپ باز بشه و در سمت راست جمع بشه
    رنگی که می خواهم رنگ مسی چکشی است که به صورت کوره ای باشه
    اصلا نمی خوام از رنگ روغنی استفاده بشه
    و درب دارای دو قفل اویز و یه دونه قفل مخفی باشه
    ایا این امکان برای سرکت شما وجود داره؟

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای بیشه امیدوارم که حالتون خوب باشه و روزگارتون خوش و خرم باشد
      برای این که اندازه های دقیق در بتون برداشته بشه باید با شماره شرکت تماس بگیرید و آدرستون رو محبت بفرمایید که کارشناسان بیان اندازه های دقیق را برداشت کنند تا در موقع نصب در دچار مشکل نشویم بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت رایگان می باشد برای قسمت کتیبه در هم میتونید به صورت آکاردئونی کار را انجام دهید و هم میتونید این قسمت به صورت شاسی کشی با پروفیل های مختلف انجام بشه رنگ‌هایی که در صنایع فلزی سندان انجام میشود رنگ مشکی قهوه ای مسی چکشی و سفید نقره ای می باشد که می توانید بین این رنگ ها انتخاب کنید که خوشبختانه رنگی که انتخاب گردید جزو رنگبندی ما می باشد رنگ های ما کلاً به صورت کوره ای الکترواستاتیک پوشش درجه یک می باشد و اصلاً به هیچ عنوان از رنگ روغنی استفاده نمی‌کنیم و در قراردادی که برای شما ارسال می شود همین مورد ذکر می‌شود در به صورت پیش فرض دارای دو در قفل آویز یکی در بالا و دیگری در پایین می باشد و در مرکز اگر بخواهیم قفل مخفی به صورت سی ان سی کار می‌شود ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  8. سلام
    سال نو بر شما و‌همه ی همکارانتون مبارک باشه
    من برای کارگاه خود یک درب اکاردیونی می خودم که بتونم اون رو‌جا به جا کنم در واقع درب اکاردیونی بدون چار چوب می خواهم که روی پایه باشه و بتونم جاهای مختلف کارگاه را جدا کنم و‌هر موقه خواستم برش دارم و در جای دیگه قرار دهم
    و می خواهم که تمام اکاردیون باشد و ارتفاع ان یک متر در طول سه متر یا دو و نیم باشد
    ایا شما این نوع حفاظ را تولید می کنین ؟
    برای ثبت سفارش خود و‌ گرفتن وقت بازدید با چه کسی در ارتباط باشم

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب قراری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه بنده هم به نوبه خودم سال نو را به شما تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال پیش رو سال خوبی برای شما باشه دربهای آکاردئونی که ما تولید می‌کنیم برای محافظت از درب های ورودی ساختمان و یا پارکینگ به صورت فلزی ساخته می‌شود و این درب کارگاهی که شما برای جداسازی فضا می خواهید متاسفانه شرکت ما تولید نمی کنه و این حفاظی که شما در موردس گفتن این حفاظ برای امنیت کالا در داخل کارگاه ها و کارخانه ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که جابجایی آن هم امکان پذیر می باشد ولی متاسفانه شرکت ما این نوع در را تولید نمی کند ببخشید از اینکه نتوانستیم در خدمت شما باشیم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  9. بازتاب: درب آکاردئونی و بررسی ویژگی یک حفاظ و نرده استاندارد – پایگاه خبرخوان_اقتصادی

  10. بازتاب: بهترین ابزار وبلاگ ، بهترین ابزار سایت

  11. سلام خسته نباشید
    ببخشید برای واحد آپارتمانی مون می خوام از این حفاظ های آپارتمانی شما استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید و بفرمایید که چه حفاظی برای حفاظ آپارتمان مناسب می باشد بین حفاظ آکاردئونی و حفاظ های لولایی بیشتر کدام یک از امنیت بیشتری برخوردار هستش و کارایی بالاتری داره و چه فرقی بین حفاظهای سه گل و چهار گل می باشد و کدام یک از ایمنی بهتری برخوردار است
    ممنون میشم راهنمایی کنید و بگید که بهترینه دربی که می توانند انتخاب کنم چه حفاظیه و آیا برای تهران هم بازدید می‌ کنید که من آدرسم رو بگم و همکارانتان تشریف بیارن خیلی ممنونم از شما خوش باشید

  12. سلام خسته نباشید و می‌خواستم از این حفاظ های لولایی شما برای درب منزلم استفاده کنم میخواستم بدونم برای اینکه مدل هاتون رو ببینم باید به کجا تماس بگیرم تا برای من ارسال کنید و آیا اختلاف قیمت زیادی بین حفاظ آکاردئونی و حفاظت لولایی با وجود داره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید و بفرمایید که خود شما چه دربی رو پیشنهاد می کنید و حدودا چقدر زمان میبره که ما دارای این حفاظ ها بشیم و نصب اون درب چقدر زمان میبره آیا در روزهای تعطیل هم میشه بیاین و نصب رو انجام بدین متشکرم از شما

  13. سلام خسته نباشید من میخواستم از دربهای آکاردئونی شما روی پنجره خودم استفاده کنم پنجره ما ابعادش یک متر و نیم در ۲ متر می باشد که این یک متر و نیم ارتفاع هستش آیا امکان دارد که از حفاظ های فلزی اکاردیونی استفاده بشه و خودتون چه پیشنهادی می‌کنید آیا امکان بازدید وجود داره که بیاین و ببینین چه حفاظی به دردمون می خوره و هزینه نصب و حمل به چه صورت هست منزل ما در تهران و مرکز تهران هست در منطقه میدان شهدا واقع شده آیا برای همه جای تهران بازدسد به صورت رایگان می باشد ممنون میشم منو راهنمایی کنید متشکرم از شما

  14. طالب نژاد

    سلام خسته نباشید من از شهر کرد مزاحم شما می شوم و می خواستم از شما شماره نمایندگی تون در شهرکرد را بگیرم و میخواستم بدونم آیا امکان نصب این حفاظ های آپارتمانی کشویی روی هر دری وجود دارد چون درب های ما به صورت قدیمی هست و از این چوبی های قدیمی که چارچوب آن به صورت چوبی هستش میخواستم ببینم امکان نصب حفاظ آکاردئونی روی این نوع چارچوب وجود داره و یا باید کلا چهارچوب را عوض کنیم شما بین دربهای آکاردئونی تولیدی تون کدام درب را پیشنهاد می کنید و کدام امنیت بالاتری داره و اگه سفارش بدیم چقدر طول میکشه که این حفاظ را برای ما آماده کنند و هم برامون نصبش رو انجام بدن ممنون از سایت خوبتون امیدوارم که موفق و پیروز باشید خدانگهدار

  15. سلام خسته نباشید
    من سالها پیش از آهنگر درب آکاردئونی طرح دو گل لوزی خریداری کردم که امسال می‌خواهم اون رو عوض کنم و از دربهای شرکت شما سفارش بدم با کارشناسان محترم تو نصحبت کردم و ایشان گفتند که در چهار گل لوزی و یا در سه گل لوزی ایمنی بالایی داره
    میخواستم یکی از این دو را برای من بسازید و قبلش می خواستم کارشناس تون بیان و از پروژه ما دیدن کنند و اندازه های دقیق درب ما را بردارند و همچنین راهنمایی کنند که با توجه به شرایطی که درب ورودی و منزل ما داره چه دری برای ما مناسب هست آیا درب کشویی امنیت لازم را برای ما ایجاد می کند یا درب لولایی بهتر هست و هم چنین در رابطه با قفل های در به ما توضیح بده که ما تهیه کنیم کدوم مدل مقاومت بیشتر داره و برای ما مناسب تر هست و امنیت بالاتری دارد

  16. سلام خسته نباشید دری دارم به ارتفاع دو متر و نیم و عرض یک متر و ۳۵ سانت که میخواستم برای اون از درب های آکاردئونی شما استفاده کنم میخواستم بدونم برای این ابعاد کدوم یکی از درهای کشویی تون رو خودتون به مشتریان پیشنهاد میکنید و آیا در این ابعادی که گفتم امکان ساخت وجود داره و من می خوام حتما رنگش رنگ کوره ای الکترواستاتیک باشه آیا امکان زدن رنگ کوره ای برای این ابعاد وجود داره و شما میتونید این کار رو برامون انجام بدین قیمت این در به چه صورتی محاسبه میشه به صورت لنگه ای محاسبه میشه یا به صورت مترمربعی ممنون میشم منو راهنمایی کنید و بگویید با چه شماره ای تماس بگیرم تا هم لیست قیمت را دریافت کنم تا هم کارشناس تو من رو راهنمایی کنند و بتونم به درستی تصمیم بگیرم ممنونم از شما

  17. عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همه مخاطبان شما که همه کارکنان صنایع فلزی سندان
    سوالی که داشتم اینه بین درب کشویی و درب های لولایی که به صورت ساده باز و بسته می شود کدوم یکی از امنیت بالایی برخوردار هستش و شما بین این دو کدوم رو بیشتر پیشنهاد میکنید
    آیا به لحاظ قیمتی با یکدیگر خیلی تفاوت دارند و و کدام یک از آن دو را شما پیشنهاد می کنید چون من پرس و جو کردم و گفتن درب های لولایی امنیت بیشتری نسبت به آکاردئونی دارد میخواستم بدونم که آیا امکان نصب قفل روی این درب های لولایی وجود داره و من می تونم خودم قفل تهیه کنم و وقتی کارشناس یا نصاب شما اومدن قفل رو بهشون بدم که روی در برای ما سوار کند و اینکه برای اندازه دقیق باید چه کار کنم باید همکار شما اندازه بگیرند یا خودم باید این کار رو انجام بدم حدوداً چه مقدار زمان نیاز دارید تا این حفاظ را به من تحویل بدین چون من یک مقدار عجله دارم و می‌خواهم که زودتر به دست من برسه ممنون اگر نکاتی که در بالا گفتم رو به من توضیح بدهید

  18. سوار کار

    سلام پنجره‌ای دارم رو به حیاط که میخواستم روی اون از حفاظ های آکاردئونی شما استفاده کنم ابعاد اون رو خودم گرفتم و ابعادش هست یک متر و نیم در یک متر و ۸۰ سانت که یک متر و ۸۰ سانت ارتفاع آن می‌باشد و یک مترو نیم عرض این پنجره می باشد .
    آیا امکان نصب حفاظ آکاردئونی روی پنجره ها وجود داره و میشه از اینها استفاده کرد
    می‌خواستم برآورد هزینه انجام بدین و بگین متراژ حدود چقدر هزینه بردار هستش هزینه حمل و نصب آن به چه صورت هست
    ما در تهران هستیم خیابان شریعتی
    ممنون میشم اگر به من بگویی که قیمتش چند تومان میشه و چه مقدار زمان نیاز هست که این حفاظ آماده بشه و بیان برای ما نصب را انجام بدهند نصب اون چقدر زمان میبره و آیا موقع نصب لازمه که ما شیشه های پنجره را در بیاوریم تا شما نصب و انجام بدهید یا نیازی نیست
    ارتفاع آن از سطح زمین سه و نیم متر می باشد آیا نیاز به داربست هستش یا خودتون میتونید اون رو بدون داربست نصب کنید

  19. سلام خسته نباشید من مغازه آجیل فروشی دارم که می خوام برای درب اون از حفاظ های شما استفاده کنم حدوداً دو تا در داره مغازم به اندازه ۴ متر در ۲ متر و ۹۰ سانت که می خوام براش از حفاظ های اکاردیونی بذارید و می خوام که حفاظ آکاردئونی براش به صورت یک دست باشه و دولنگ نباشه و به یک طرف جمع بشه آیا این امکان برای شرکت شما وجود دارد؟
    آیا ابعادی به این ابعاد بزرگ امکان زدن رنگ کوره ای برای آن وجود دارد و همچنین هزینه نصب آن و حمل آن به چه صورت میباشد آیا همچنان حمل و نصب آن برای تهران رایگان انجام می‌شود و اگر شامل هزینه می شود لطفاً به من بگویید که هزینه آن چقدر می‌شود و می‌خواهم که رنگی که می زنید برام رنگ مشکی باشه آیا
    همکارتون وقت دارند که بگویین بیان برای ما بازدید را انجام بدهند و شرایط ویژه ما را ببینند و هم ما رو راهنمایی کنند
    هم از حضور ایشان استفاده کنیم و هم صفر تا صد کار رو برامون قیمتش رو بگن که ما سفارش را ثبت کنیم نحوه پرداخت به چه صورت هستش آیا میتونم مبلغ پیش پرداخت اول ۵۰ درصد و مابقی رو یک چک یک ماه به شما بدهم ممنون میشم در مورد این موارد توضیحاتی به من ارائه بدین که بتونم درست‌تر تصمیم بگیرم

  20. سلام خسته نباشید من از درب های آکاردئونی شما می‌خواهم منتها می‌خواهم جنس آن چوبی باشه که از آن در فضای داخلی برای اتاق خواب ها استفاده کنم که با سرچ در گوگل با سایت شما آشنا شدم میخواستم بدونم قیمت دربهای آکاردئونی چوبی به چه صورت هستش و چطوری میتونم مدل های دربارو ببینم و در چه رنگهایی تولید میشه از چه طریقی می توانید برای من کاتالوگ و لیست قیمت را ارسال کنید و چقدر زمان میبره که اینها آماده بشه و بیایید برای من نصب انجام بدیم چهار تا در دارم که می‌خواهم به صورت آکاردئونی قرار بگیره و چوبی باشه و باعث زیبایی فضای داخل منزل ما بشه و همچنین کم جا باشه شما خودتون پیشنهادی به من می کنید روزتون بخیر باشه

  21. نوروز زاده

    سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه میخواستم بدونم آیا شما تولیدکننده درب آکاردئونی آلومینیوم هستین من می‌خواستم از این دربهای آکاردئونی آلومینیومی برای انباری واحدهای مسکونی استفاده کنم و حدود ۷ واحد داریم که هر کدام یک انباری در قسمت پارکینگ دارد و تصمیم گرفتیم که از اینها استفاده کنیم
    ممنون میشم اگر که بفرمایید این نوع در رو تولید می کنید مشخصاتش رو به بنده بفرمایید همچنین قیمتش رو بفرمایید و می خوام که ضد آب باشه به خاطر همین نظرم اینه که از درب آکاردئونی آلومینیومی استفاده کنم همچنین امنیتش برای من خیلی مهمه

  22. سلام خسته نباشید ممنون میشم در مورد جزئیات درب آکاردئونی بفرمایید و بگید که جزئیاتش به چه صورت هست
    منظور از تسمه ‌های چهار میل و پنج میل که در بالا نوشتینن چیه
    کدوم یکی امنیت بهتری داره و کدوم یکی برای منازل مسکونی مناسب هست
    در مورد رنگی که استفاده می کنید و همچنین طیف رنگی که مورد استفاده قرار می‌گیرد به من توضیح بدین در مورد ریلهای بالا پایین که برای این در استفاده میشه و به کار میبره بی زحمت بگین تا در موردش بدونیم

  23. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه ببخشید میخواستم بدونم شما حفاظ درب آکاردئونی کاوه تولید می کنید و یا نماینده شرکت کاوه هستید
    برای اینکه درب حفاظ اکاردیونی کاوه من تهیه کنم باید با کجا تماس بگیرم چون من زدم در گوگل حفاظ درب فلزی کاوه که سایت شمارو اول آوردش و بعد از شما سایت‌های دیگر آورد می خواستم ببینم آیا شما نمایندگیش هستین یا از این درب ها تولید می کنید ممنون میشم توضیح بدین که بفرمایید این در ها رو از کجا میتونم تولید کنم روزتون بخیر باشه خدانگهدار

  24. سلام و درود عصر بهاریتون بخیر باشه امیدوارم که خوب باشید میخواستم بدونم شما درب آکاردئونی آسانسور هم تولید می کنید من برای آسانسور مون می‌خواستم از درب آپارتمانی استفاده می کنم میخواستم بدونم آیا امکان نصب درب آکاردئونی برای آسانسور هم وجود داره و از این در هایی که شما تولید می‌کنید میشه برای آسانسور هم زد برای برای طبقه خودمون می خوام از این حفاظ ها بزنیم و میخواستم بدونم آیا همین حفاظی که روی در آپارتمانی می زنید از همون میشه برای درب آسانسور هم استفاده کرد یا خیر و اینکه بفرمایید چقدر زمان میبره آماده بشه و بیایین برامون نصب و انجام بدین و در مورد جزئیاتش به بنده توضیح بدین روزتون بخیر خداحافظ

  25. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه میخواستم ببینم آیا شما درب آکاردئونی pvc برای سرویس تولید می‌کنید واقعیتش من تو گوگل این عبارت رو سرچ کردم و با سایت شما رو به رو شدم میخواستم بدونم آیا شما تولید کننده دربهای آکاردئونی pvc هم هستین
    در سایتتون گشتم ولی انگار فقط شما فلزی دارید ولی من می‌خواهم که به صورت پی وی سی باشه که برای سرویس‌های بهداشتی منزل استفاده کنم حدود سه طبقه هستش منزل ما که می خوام برای هر سه طبقه از آنها بزنم ممنون میشم اگر من رو راهنمایی کنید تا بتونم هر چه سریعتر خریدم را انجام بدهم همچنین در مورد متریال آن به من توضیح بدین که به چه صورت هستش و کجا میتونم بیام از نمایشگاه دیدن کنم

  26. اسفندیار

    سلام بنده یک عدد باغ در شهریار دارم می خواستم بدونم چه ارتفاعی برایش نیاز است؟
    و می خواستم یک حفاظ برای پنجره های باغم بگیرم که نیاز به کارشناسان شما برای باز دید دارم

  27. باسلام وعرض ادب بنده میخواستم حفاظ اکاردئونی برای خانه پسرم بخرم اندازه گیری درب را انجام داده ام می خواستم تماس بگیرم باهاتون اما نتونستم لطف کنید ادرستونو برام بفرستید برای خرید درب اکاردئونی

  28. مهدی عابدی

    سلام به دوستان صنایع فلزی سندان می خواستم بهتون تبریک بگم به خاطر استفاده از متریال عالی و کیفیت ساخت بسیار بالا.

  29. مجتبی پور بخش

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    ببخشید درب آکاردئونی دو لنگه در کجا کاربرد دارد؟

    1. سلام برای مغازه ها و ویترین ها کاربرد دارد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.
      09107500479

  30. محمدی پور

    سلام سوال بنده اینکه آیا لیست قیمت هایی که روی سایتتون هست آپدیت هست یا نه ؟

    1. سلام بله لیست قیمت های سایت به صورت روزانه آپدیت می شود.
      همچنین برای اینکه از اطلاعات داخل جداول مطمئن شوید می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

  31. حسن شاگلی

    با سلام خدمت شما
    برای درب آکاردئونی قفل تو کار آسیب پذیر تر است یا قفل رو کار

    1. با سلام
      قفل رو کار آسیب پذیر تر از قفل تو کار است. پیشنهاد ما به شما قفل های تو کار کتابی است.

  32. کریم محمدی پور

    سلام. شما برای رباط کریم هم ارسال کارشناس برای درب آکاردئونی دارید؟

    1. سلام
      بله جناب محمدی پور برای رباط کریم هم ارسال کارشناس داریم می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید.

    1. هزینه نصب برای درب اکاردئونی با این ابعاد برای دو گل 3میلیون و 467 هزار تومان درب اکاردئونی سه گل 3 میلیون 934 هزار تومان و برای درب اکاردئونی سه گل تسمه دوبل 5 میلیون 108 هزار تومان مباشد و هزینه ارسال برای تهران بصورت رایگان است.

  33. سلام وزن و قیمت یه درب اکاردئونی به ابعاد یک متر در ۲ متر حدودا چقدر میشه؟

    1. سلام هزینه درب با طرح دو گل هزینه درب 2 میلیون 280 هزار تومان و هزینه نصب 330 هزار تومان به همراه قفل مخفی برابر با 3 میلیون 180 هزار تومان است که با تسمه 5 فابریک و رنگ کوره ای می باشد.

    1. سلام برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید 09107500473

    1. سلام قیمت درب آکاردئونی با طرح سه گل با تسمه 5 میلی متر برای تاریخ امروز برابر با متری 1464 هزار تومان است که با توجه به متراژ شما تعیین میشود و قیمت دستگیره اضافه برابر با 120 تومان میباشد

  34. ی درب آکاردئونی نیاز داشتم برای تهران و اینکه هزینه نصبش چقدر میشه ؟ و چقدر طول میکشه نصبش ؟

    1. سلام هزینه نصب متری 165 هزار تومان برای تهران و بر اساس متر مربع است و بین 7 تا 10 روز کاری تولید و نصب میشود

    1. سلام برای اعزام کارشناس و هماهنگی های لازم با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید 09107500479

    1. سلام قیمت درب آکاردئونی به ابعاد درب شما و همینطور مدلی که برای درب میخواهید بستگی دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا