آشنایی با انواع حفاظ روی دیوار | لیست قیمت 5 اردیبهشت 1403

حفاظ روی دیوار (Wall protection) حفاظ روی دیواراز بهترین موانع برای دزدان می باشد و از راه های عالی برای حفظ امنیت یک آپارتمان است. علاوه بر موضوع امنیت، استفاده از نرده باعث افزایش زیبایی ساختمان نیز خواهد شد.

محافظ روی دیوار و هم چنین حفاظ روی دیوار حیاط از بهترین مانع دزدان می باشد. همه ما دوست داریم که از هر لحاظ، آرامش و امنیت را در محیط کار و زندگی خود برقرار کنیم.

فهرست مطالب

یکی از راه های عالی برای حفظ امنیت یک ساختمان و جلوگیری از ورود افراد ناآشنا و سارقان، نصب انواع محافظ فلزی می باشد.
یکی از مکانهای احتمالی برای ورود غریبه ها به ساختمان، دیوارهای ساختمان و حیاط است که باید با نصب محافظ روی دیوار و حفاظ روی دیوار حیاط، امنیت را در این قسمت از ساختمان برقرار کرد. پس یکی از نقاط ضعف ساختمان ها در امنیت دیوار ها هستند.

مخصوصا دیوارد هایی که کوتاه هستند. که در زمان های قدیم به جای استفاده از حفاظ های جدید و مدرن که بسیار به صرفه تر و ایمن تر است، از سیم خاردار استفاده شده بود که امنیت ضعیفی داشت و در آن زمان میزان سرقت بالا بود.

نرده ها جز وسایل مصرفی نیستند که قابل تعویض باشند پس برای همین باید به گونه ای انتخاب شود که یکبار برای همیشه برای آن هزینه کرد جنس حفاظ، ارتفاع نرده و تراکم شاخه ها از ویژگی هایی برای تعیین قیمت نرده اهنی محسوب میشوند.


حال که امروز از انواع نرده های روی دیوار استفاده می شود باید خیالمان از به سرقت رفتن اموالمان راحت باشد ولی فقط با استفاده از نرده روی دیوار نمی توان امنیت صد درصدی خانه شما را تامین کرد و نیاز به محافظ های دیگر نیز هست.

حفاظ روی دیوار رنگ کوره ای
حفاظ روی دیوار رنگ کوره ای

اگر به فکر نصب حفاظ دیوارهای خانه خود هستید، با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید تا با انواع مدل های حفاظ بالای دیوار آشنا شوید.

لیست قیمت حفاظ روی دیوار (نرده آبشاری 11 ردیف) 5 اردیبهشت 1403

ردیفمدل کالاواحد (ارتفاع)قیمت (هزار تومان)
1حفاظ آبشاری 11 ردیفارتفاع 70 سانتی متر914
2حفاظ آبشاری 11 ردیفارتفاع 80 سانتی متر981
3حفاظ آبشاری 11 ردیفارتفاع 90 سانتی متر1,100
4حفاظ آبشاری 11 ردیفارتفاع 100 سانتی متر1,203
5حفاظ آبشاری 11 ردیفارتفاع 110 سانتی متر1,271
6حفاظ آبشاری 11 ردیفارتفاع 120 سانتی متر1,337
لیست قیمت (حفاظ آبشاری) به روز رسانی شده در تاریخ 5 اردیبهشت سال 1403

موارد موثر در قیمت حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار باعث ایجاد امنیت هر خانه می شود، عوامل بسیار زیادی هستند که در قیمت محافظ روی دیوار و قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم

تاثیر دارند که برخی از نمونه های موثر را در پایین برای شما آورده ایم عبارتند از:

  • تراکم : هرچه تراکم حفاظ ها بیشتر باشدامنیت شما بشتر می شود یعنی هرچه فاصله میان میله های عمودی زیاد باشد سبک تر و ارزان تر می شود و هرچه فاصله بین میله ها کم تر باشد تراکم زیاد تر خواهد شد و وزن آن نیز زیاد تر خواهد شد که قیمت حفاظ دیوار آن بیشتر خواهد شد ولی امنیت بیشتری دارد.(قیمت روز 5 اردیبهشت 1403)
  • ارتفاع : هم در  امنیت و هم قیمت نرده اهنی روی دیوار موثر است که باید نسبت به ارتفاع دیوار ساخته شود در اندازه گیری دیوار باید محل سوراخ کاری هایی که برای نصب کردن ایجاد می شود را مشخص نمود.این مورد برای حفاظ روی دیوار حیاط نیز از اهمیت بسیار زیادی برخرودار است.
  • عرض : بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است ولی اندازه اصلی هنگام اندازه گیری بدست خواهد آمد که باید دقیق باشد که کوچک یا بزرگ نشود و قابل نصب روی دیوار باشد.
  • جنس رنگ : معمولا از رنگ کوره ای استفاده می شود که کیفیت زیادی دارد وباعث سالم ماندن نرده حفاظ شما می شود ولی در بعضی مواقع از رنگ روغنی استفاده می شود.
  • نوع جوش : از جوش های نقطه ای استفاده می شود که باید به صورت دو طرفه جوشکاری انجام شود تا کیفیت آن زیاد شود و از عقب و جلو وقتی کشیده یا هل داده می شود مقاوم باشد و کنده نشود.

نرده حفاظ دیوار بخش بسیار مهم در امنیت ساختمان ها هست که بدون انها خانه یا باغ شما مانند قلعه بدون نگهبان است که هر لحظه احتمال حمله به آن وجود دارد.

همچنین استفاده از حفاظ روی دیوار حیاط سبب شده تا امنیت و آرامش دو چندانی در محوطه بیرونی و داخلی حیاط خانه ایجاد شده و از ورود سارقین جلوگیری خواهد کرد.

در مطلب بالا فاکتور های مهمی که در قیمت محافظ روی دیوار و قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم موثر است خدمت شما گفته شد و با استفاده از این مطالب می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید حال به ادامه مطالب می پردازیم.(قیمت روز 5 اردیبهشت 1403)

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم نسبت به سایر محافظ های روی دیوارپایین تر بوده و همین امر موجب شده تا افراد به این حفاظ روی بیاورند اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که امنیت این حفاظ از حفاظ نو پایین تر بوده و محافظت کمتری ایجاد می‌کند.

انواع مدل های حفاظ روی دیوار

انواع حفاظ روی دیوار مختلف از نظر جنس و متریال و مدل ساخت دارد که متناسب با نیاز و شرایط مشتری به توضیح درباره انها میپردازیم. نرده های روی دیوار بسیار متنوع هستند و بسیار زیبا هستند که چهره جدیدی به نمای ساختمان شما می دهد.

نرده دیوار آبشاری:

حفاظ روی دیوار آبشاری یکی از انواع پر طرفدار محافظ است.
این نرده سرنیزه های تیزی دارد که مانند آبشار به پایین خم شده اند و از عبور سارقان جلوگیری می کنند.
اگر قیمت محافظ روی دیوار برای شما مهم است، باید بدانید که نرده آبشاری از ارزان‌ترین مدلهای نرده دیوار است که با کیفیت است ودر ساخت آن از متریال خوبی استفاده شده است و دارای زیبایی خاصی است همانطور که در عکس زیر معلوم است.

حفاظ روی دیوار بوته ای:

حفاظ بالای دیوار بوته ای دیوارهای بلند را می توان، غیرقابل نفوذ و ایمن کرد و هم چنین برای حفاظ روی دیوار حیاط به دلیل درهم تنیدگی فراوانی که دارد بسیار مناسب است.
حفاظ بوته ای (نرده شاخ گوزنی بوته ای)، نوعی نرده فلزی است که ساختار محکمی دارد و اتصالات آن به راحتی از هم و از دیوار جدا نمی شوند.
این محصول به خاطر درهم تنیدگی زیاد غیرقابل نفوذ میباشد و جلوی ورود هر بیگانه ای را می گیرد.

حفاظ روی دیوار آبشاری
حفاظ روی دیوار آبشاری
حفاظ روی دیوار بوته ای
نرده روی دیوار بوته ای

نرده بوته ای ضد زنگ و ضد ضربه است و نصب آن خیلی سریع و راحت انجام می شود.
حصار بوته ای کیفیت بسیار بالایی دارد و یک سپر امنیتی واقعی است که راه را برای ورود بدون اجازه می بندد.
نرده بوته ای در اندازه های مختلف ساخته می شود و در برابر پوسیدگی و ضربه بسیار مقاوم است.
از نرده بوته ای می توان به عنوان حصار دیوار در منازل مسکونی، اداره ها، کارخانه ها، مدارس، بیمارستانها، باغ و مراکز نظامی استفاده کرد. هرچه ارتفاع محافظ بوته ای بیشتر باشد راه ورود سارقان سخت‌تر می شود ولی ار تفاع بیش از حد معمول نه تنها مفید نیست بلکه باعث هزینه اضافی مشتری خواهد شد

از نرده آبشاری می توان در ساختمانهای مسکونی و اداری و باغ ها استفاده کرد.
این محافظ را می توان در تراکم 11و14 ردیف ودر ارتفاع های 75 و 90 و 100 ساخت و جوش های ان به صورت دو طرفه است که علاوه بر متفاوت بودن در اندازه ها زیبایی خاصی به ساختمان شما می دهد

https://bit.ly/3xzeMCO

حفاظ روی دیوار سر نیزه ای
حفاظ روی دیوار سر نیزه ای

لیست قیمت حفاظ روی دیوار (نرده لیلیوم) در تاریخ 5 اردیبهشت 1403

ردیفمدل کالاواحد (ارتفاع)قیمت (هزار تومان)
1حفاظ لیلیوم تراکم 3 گل ارتفاع 70 سانتی متر1,738
2حفاظ لیلیوم تراکم 3 گل ارتفاع 80 سانتی متر1,755
3حفاظ لیلیوم تراکم 3 گل ارتفاع 90 سانتی متر2,102
4حفاظ لیلیوم تراکم 3 گل ارتفاع 100 سانتی متر2,119
5حفاظ لیلیوم تراکم 3 گل ارتفاع 110 سانتی متر2,476
6حفاظ لیلیوم تراکم 3 گل ارتفاع 120 سانتی متر2,493
لیست قیمت نرده لیلیوم به روز رسانی شده در تاریخ 5 اردیبهشت سال 1403

حفاظ لیلیوم از میلگرد شماره 10 ساخته می شود و نسبت به محافظ های دیگر استقامت بالایی دارد و به خاطر همین وزن بالایی دارد
معمولا جنس این نرده ها از آهن و فولاد هست محاسبه قیمت حفاظ دیوار این محافظ نرده با توجه به طرح نرده و طول آن انجام می شود که به طور معمول ارتفاع آن بین یک تا یک و نیم متر است.

حفاظ روی دیوار لیلیوم:

حفاظ لیلیوم یکی از زیباترین مدل ها است که شکل ظاهری آن نیز به گل لیلیوم شباهت دارد.
محافظ لیلیوم همراه با شاخکهای زاویه دار و متراکم تولید میشود.
طراحی این شاخک ها در حفاظ لیلیوم به صورتی است که به هیچ وجه نمی توان دست و پا را روی آن قرار داد و از دیوار بالا رفت یا از روی آن رد شد!
به دلیل داشتن تراکم بسیار زیاد در هر بوته نسبت به سایر محافظ های دیواری نسبتا از قیمت حفاظ دیوار بالاتری برخوردار است و به صورت دو رنگ طراحی میشود.

نرده لیلیوم با تراکم و ارتفاعهای مختلف تولید می شود و بسیار جالب است.
نرده ليليوم در دو مدل گلدار و بدون گل توليد می شود.
تعداد گلها و شکل و رنگ آنها به سلیقه و سفارش مشتری بستگی دارد و می توان آنها را تغییر داد.
البته این گلها بیشتر جنبه زیبایی دارند و حصار لیلیوم را زیباتر نشان می دهند.

حفاظ روی دیوار لیلیومی
حفاظ روی دیوار لیلیومی

نکات مهم در هنگام خرید حفاظ روی دیوار عبارتند از :

برای یک خرید موفق  باید به یک سری نکته توجه شود و نباید به راحتی از آنها چشم پوشی کرد.

این حصار هایی که معرفی شد، از جمله رایج ترین مدلهای حفاظ دیوار بودند که با آنها آشنا شدید.

  • جنس حفاظ:
    جنس حفاظ باید از نوع فولاد یا همان اهنی باشد که معمولا همه جنس های موجود در بازار از همین نوع فولادی هست و فولا دارای استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه دارد.
  • ارتفاع نرده:
    مهم ترین چیزی که برای یک نرده خوب مهم است ارتفاع آن هست که در قیمت حفاظ روی دیوار هم بسیار تاثیر دارد و همانطور که بالا تر گفته ارتفاع محافظ دیوار بین یک تا یک ونیم متر  ساخته میشود.
  • تراکم شاخه ها:
    تراکم شاخه ها را تعداد میله های عمود روی هر متر مشخص می کند هرچه تراکم کم تر باشد فاصله میله های عمودی بیشتر میشود که هزینه ساخت آن کم تر میشود وهرچه تراکم بیشتر شود امنیت بالاتر میرود در عین حال قیمت حفاظ روی دیوار آن افزایش می یابد.
  • نوع حفاظ:
    باتوجه به نیاز و سلیقه مشتری نوع حفاظ انتخاب میشود مانند(سرنیزه ای، شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار ، نخل مرداب و یا لیلیوم) و هر کدام از این مدل ها زیبایی های متناسب با نمای ساختمان را دارند. به عنوان مثال برای حفاظ روی دیوار حیاط استفاده از شاخ گوزنی با تراکم زیاد مناسب ترین گزینه است.
حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی
حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

https://tinyurl.com/zyr3vxd6

برای دریافت لیست قیمت نرده حفاظ روی دیوار روز 5 اردیبهشت ماه تماس بگیرید.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی:

نرده شاخ گوزنی از بهترین مدلهای نرده روی دیوار است که به شدت در ایران کاربرد دارد.
حفاظ شاخ گوزنی را می توان به عنوان محافظ پنجره نیز به کار برد.
شکل ظاهری این نرده فلزی، شما را به یاد شاخ های گوزن می اندازد.

سرشاخه های حفاظ دیوار شاخ گوزنی بسیار تیز است؛ به همین دلیل است که عبور از این حصار، تقریباً محال است.
از میلگرد هایی که تیز و برنده هستند در ساخت این محصول استفاده شده ,در این حفاظ باید از میلگرد نمره 10 استفاده شود تا کیفیت بالاتری داشته باشد.
سپس با استفاده از رنگ روغنی، رنگ پودری و کوره ای رنگ آمیزی می شود.
شاخ گوزنی را می توان به عنوان محافظی برای پنجره های مسکونی یا دفاتر اداری استفاده کرد.
اگر می خواهید هیچ دزد و سارقی وارد خانه شما نشود، روی دیوارهای خانه خود نرده شاخ گوزنی نصب کنید.

حفاظ روی دیوار مدل سرنیزه ای:

نرده سرنیزه ای، از قدیمی ترین انواع حفاظ کلاسیک روی دیوار است که هنوز هم روی دیوار بسیاری از ساختمانها مشاهده می شود که برای دیوار های کوتاه و بی دفاع بسیار مناسب است
محافظ تک نیزه ای, دو نیزه ای, سه نیزه ای از انواع حفاظ روی دیوار مختلف این مدل محصول است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و برای رنگ آمیزی آن از رنگ الکتروستاتیک کوره ای استفاده میشود و باعث افزایش ارتفاع دیوار های کوتاه میشود. از این محصول به علت امنیت بالا می توان در همه مناطق استفاده کرد. با توجه به عکس های زیر می توان به زیبایی در عین حال سادگی آن پی برد. و می تواند امنیت خانه یا باغ شما را به صورت تضمینی تامین می کند.

محافظ سرنیزه ای، شبیه به سرنیزه است که در ارتفاع 100 سانتی‌متر، 120 سانتی‌متر و 150 سانتی‌متر ساخته می شود.
نرده سرنیزه ای بسیار مستحکم و پرکاربرد است.
این محصول برای دیوارهای پهن بسیار مناسب است و می تواند این مدل دیوارها را به خوبی پوشش دهد.

لیست قیمت نرده بالای دیوار (حفاظ آبشاری 14 ردیف) در تاریخ 5 اردیبهشت 1403

ردیفمدل کالاواحد (ارتفاع)قیمت (هزار تومان)
1حفاظ آبشاری 14 ردیفارتفاع 70 سانتی متر1,161
2حفاظ آبشاری 14 ردیفارتفاع 80 سانتی متر1,251
3حفاظ آبشاری 14 ردیفارتفاع 90 سانتی متر1,409
4حفاظ آبشاری 14 ردیفارتفاع 100 سانتی متر1,547
5حفاظ آبشاری 14 ردیفارتفاع 110 سانتی متر1,637
6حفاظ آبشاری 14 ردیفارتفاع 120 سانتی متر1,727
لیست قیمت (حفاظ آبشاری تراکم 14 ردیف) به روز رسانی شده در تاریخ 5 اردیبهشت سال 1403

حفاظ روی دیوار نخل مرداب (پالم)

تقریبا شبیه به حفاظ لیلیوم است با این تفاوت که گل های لیلیوم جمع هست و گل های نخل مرداب به صورت باز و تخت ساخته می شود. این نکته قابل توجه است که این محافظ به طور قرینه ساخته شود. به دلیل تراکم بالا جوش های زیادی دارد و می توان گفت هیچ موجودی از ان نمی تواند عبور کند.

محافظ نخل مرداب یکی از نرده های نسل جدید حفاظ دیوار است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
این حفاظ دارای زیبایی خاصی است که معمولا طول هر ردیف یک متر است و در ارتفاع  های  80-100-120 تولید و عرضه میشود.
گل های آن شبیه به گل های مرداب است که گل های ان توسط میلگرد های کوتاهی که به یکدیگرد در مرکز هم متصل شده اند ساخته شده است.

حفاظ بوته ای

راهکار هایی برای جلوگیری از سرقت

سرقت از خانه یکی از بد ترین اتفاق هایی است که ممکن می باشد برای یک فرد اتفاق بیوفتد امیدواریم که برای شما این اتفاق نیوفتد ولی باید از آن جلو گیری کرد با راهکار های مختلف و جلو گیری کردن از اتفاق خیلی بهتر از جبران کردن آن است. حال به بررسی راهکار های جلوگیری می پردازیم

اولین کار که باید بعد از ساخته یک خانه انجام شود نصب حفاظ روی دیوار است که مهم ترین مورد است که معمولا از حفاظ های شاخ گوزنی یا نرده سر نیزه ای استفاده می شود که تاثیر قابل قبولی در امنیت دارد ولی کافی نیست باید از درب های ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی نیز استفاده کرد که امنیت محل سکونت یا محل کارتان تامین شود، بعد از این کار ها نقاط ضعف دیگری در ساختمان ها و خانه وجود دارد آن هم پنجره ها و درب بالکن است که به راحتی می شود از محافظ های مخصوص آنها استفاده کرد.

معمولا خانه های ویلایی و یا حیاط دار به دلیل آن که فضای گسترده ای برای پنهان شدن سارقین دارند اغلب بیشتر از آن ها سرقت می‌شود به همین دلیل پیشنهاد می شودبرای ایجاد امنیت بیشتر حتما از حفاظ روی دیوار حیاط استفاده شود.

کار ها متعدد دیگری نیز وجود دارد که می توان برای جلوگیری از سرقت استفاده کرد مانند نصب انواع دزدگیر ها و دوربین های مدار بسته که تاثیر مناسبی خواهد گذاشت که به دلیل پیشرفت تکنولوژی طرفداران زیادی پیدا کرده است ولی حفاظت اصلی توسط نرده روی دیوار انجام می شود.

گاهی اوقات این مدلها با هم ترکیب شوند تا امنیت بیشتر شود.
مثلا با ترکیب حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی، حصار شاخ گوزنی بوته ای به دست می آید.
نرده شاخ گوزنی بوته ای، شاخه های نامنظمی دارد و هر کدام از آنها به جهتی رشد کرده اند.
خارها و شاخه های این نرده، مانع از عبور افراد خواهد شد و بیشتر در مراکز حساس و مهم نصب خواهد شد.
پس با ترکیب شکل نرده ها میتوان مدل این حفاظها را تغییر داد و امنیتشان را بالا برد.

میتوان از مطالب بالا نتیجه گرفت که هدف استفاده از حفاظ ها برقراری امنیت برای محل سکونت یا محل کار است و اینکه محافظ های جدید علاوه بر امنیت بالا نسبت به محافظ های قدیمی زیبایی و روحیه خاصی به محل سکونت شما میدهد.

حفاظ شاخ گوزنی 💎 بهترین نرده روی دیوار
CO2 ⚠️نوع جوش
کوره ای 🛢 نوع رنگ
بهترین میلگرد ✔️کیفیت حفاظ روی دیوار
بازدید از محل رایگان 👷اعزام کارشناس

تاثیرات رنگ کوره ای بر نرده بالای دیوار و ویژگی های آن

رنگ  کوره ای که به رنگ پودری الکترواستاتیک هم معروف است و برای رنگ کردن نرده بالای دیوار استفاده میشود که آسیب بسیار کمی به طبیعت و محیط زیست وارد می کند.
یکی از معایب این رنگ هزینه بالای آن است و یکی از مزایای آن افزایش طول عمر رنگ وخود حفاظ روی دیوار میگردد و همچنین باعث جلوگیری از نفوذ گردوغبار و باران و برف و رطوبت  روی نرده میشود و از خوردگی محافظ فلزی جلوگیری میکند

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش نرده روی دیوار

اگر ایمنی محیط ساختمان برای شما مهم است و بخواهید امنیت بیشتری را در خانه یا محل کار یا باغ و مناطق مسکونی خود برقرار کنید، ما به شما مرکزی معتبر برای سفارش انواع نرده روی دیوار را معرفی خواهیم کرد.

گروه صنایع فلزی سندان، یکی از سازندگان باسابقه و حرفه ای در زمینه ساخت انواع حفاظ در ایران است.
کیفیت محافظ های تولید شده در همه زمینه ها مثل ( رنگ آمیزی، جوشکاری، جنس مرغوب میلگرد ها، سایز استاندارد میله ها) توسط این برند بسیار بالا است.
درصورت مفید بودن مطالب با مشاورین ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

نرده بوته ای بالای دیوار

افرادی که به قیمت نرده اهنی روی دیوار اهمیت می دهند، باید بدانند که قیمت نرده حفاظ روی دیوار و نرده های شاخ گوزنی، لیلیوم، سرنیزه ای و… تولید شده توسط گروه صنایع فلزی سندان بسیار مناسب و منطقی است.

صنایع فلزی سندان، یکی از بهترین مراکز تولید انواع نرده دیوار، درب آکاردئونی، نرده راه پله و… در ایران است که زیر نظر صنف آهنگری کشور فعالیت می کند.

به دلیل سابقه و تخصص صنایع فلزی سندان، می توانید با خیال راحت به این برند اعتماد کنید و حفاظ موردنظرتان را با شکل و طرح دلخواه سفارش دهید و هم چنین از قیمت حفاظ روی دیوار مطمئن باشید

سوالات متداول

آیا محصولات ضمانت دارند؟

بله دارای ضمانت می باشد

برای اندازه گیری حفاظ روی دیوار نیاز به حضور کارفرما هست؟

بله، برای ثبت دقیق خواسته حضور کارفرما الزامی است.

قیمت گذاری حفاظ روی دیوار متری است یا کیلویی؟

قیمت گذاری حفاظ روی دیوار به صورت متری محاسبه می شود و بعد از اندازه گیری دیوار شما به طور دقیق اعلام می شود.

رنگ نرده روی دیوار چیست؟

رنگ کوره ای ضد خش و درجه یک (الکترواستاتیک)

63 دیدگاه دربارهٔ «آشنایی با انواع حفاظ روی دیوار | لیست قیمت 5 اردیبهشت 1403»

  1. سلام و عرض ادب
    من پیمانکار هستم و برای یکی از پروژه های دولتی که قراره دور تا دور یک ارگان نظامی اجرا شود دنبال حفاظ هستم . حفاظی که ارتفاع ان 100 سانت باشد و متراز ما 1000 متر است و رنگ ان هم سبز رنگ باشد .
    سوال من اینه که برای متراژهای بالا شرایط فروشتون به چه صورت است ؟ ایا عمده خساب می کنین؟ و اینکه هر رنگی بخاهیم برای ما می زنید چون مغقوله ی رنگ برای ما بسیار مهم است و ایتکه از چه نوع رنگی استفاده می کینین؟ در اخر سوالم اینه که ایا شما فاکتور رسمی هم ارائه می کنین؟

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب جناب اقاي خادم عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      بهينه ترين گزينه و يكي از حفاظ هاي ما كه هم به لحاظ ايمني كيفيت بالايي دارند و هم از لحاظ زيبايي جز دسته ي حفاظ هاي جديد قرار مي گيرند حفاظ شاخ گوزني است كه شما مي توانيد از تراكم ١٢ يا تراكم ١٥ ان استفاده كنين و ايمني لازم رو براي جايي كه مي خواهيد بر قرار سازيد
      با اينكه رنگ سبز جز رنگ بندي ما نمي باشد ولي امكان فراهم كردن ان با توجه به متراژ شما امكان پذير است
      براي متراژ هاي بالا تخفيفاتي شركت در نظر گرفته كه مي تونين از اونها بهره مند بشيد
      رنگي كه استفاده مي كنيم رنگ كوره اي الكترو استاتيك درجه يك پوشش فام مي باشد
      اميدورام تونسته باشم راهنمايي تون كنم
      ممنونم از همراهي شما
      خدانگهدار

  2. صحرا زینالی

    سلام‌
    من از صنایع فلزی سندان مدتها پیش بعد از اینکه از غرفه شون در نمایشگاه بین المللی تهران سال نود و هفت دیدن‌کردم از تابلوهای مجموعه خیلی خوشم اومد و بعد از یک هفته چند تابلو سفارش دادم که تابلوهای فلزی و‌ تزیینی بودند که خونه ی من رو خیلی زیبا و قشنگ کردن .
    تابلوها هم طرحشون هم طرافت در ساختشون بی نظیره و هر چی بگم شما نمیتونین تصور کنین که چقد با طرافت و دقت سی ان سی شده بودند
    خیلی اتفاقی سایت سندان رو دیدیم و چون از کارشون خیلی راضی بودم گفتم یه تشکر از مجموعه خوب سندان بکنم

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما سركار خانم زينالي
      اميدوارم كه حالتون خوب باشه
      مرداد ماه نود و هفت بود كه در نمايشگاه بين المللي تهران غرفه داشتيم و خيلي از عزيزان لطف داشتند و از غرفه ي ما بازديد كردند
      ممنونم از اعتمادي كه به مجموعه ما داشتين و بابت خريدتىن از ما بسيار سپاس گزارم
      باعث افتخار ماست كه مشتري در نهايت با رضايت از ما خداحافظي كنه و ما دو خاطرش ثبت بشيك كه بعد از سال ها براي ما كامنت بزاره
      ممنونم از همراهي شما دوست عزيز
      اميدوارم در تمامي مراحل زندگي موفق و پيروز باشيد

  3. سلام خدمت سنداني هاي عزيز
    مدتي پيش من از شركت سندان يه چند متر حفاظ روي ديوار سفارش دادم و قسمت درب ورودي ما داراي يه قوس بزرگي بود كه از هر جا ميومدن ميگفتن ما نمي تونيم اين قوس رو براتون دقيق در بياريم
    خلاصه از شركت سندان كارشناس محترم اقاي كاظمي اومدن و اندازه گيري رو انجام دادن و ما استرس اينو داشتيم كه نكنه قوس درست در نياد
    روز نصب فرا رسيد و نصابها اومدند براي نصب
    شايد باورتون نشه قوس دقيقا مثل قوس در بدون يك درصد خطا در اومده بود
    و در عرض بيست دقيقه نصب انجام شد
    خاستم بگم سندان ثابت كرده همه ي طرحاي تو ذهن ما رو ميتونه ممكن كنه
    بهش اعتماد كنين
    شاه رضا

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت سما جناب شاه رضا
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      ممنونم از كامنت پر از مهر و محبت شما و ارادتي كه نسبت به مجموعه ي ما داشتين
      جناب اقاي مهندس كاظمي از همكاران بسيار كاردان و حرفه اي در بخش بازديد و فني مجموعه ي سندان هستند كه توانستند با اندازه گيري دقيق خود باعث بشن شما از كار حفاظ هاتون كه به مجموعه ما سفارش داده بوديد راضي باشيد
      مجموعه ي سندان با به كار گيري از ابزار الات پيشرفته و به روز ترين تكنولوژي و نيروي انساني ماهر توانايي انجام هر طرحي كه در ذهن شماست را دارد
      بسيار ممنونم از همراهي شما
      روزتون بخير

  4. سلام‌
    اسفند سال ۹۸ برای ساختمان ما حفاظ از نوع سرنیزه ای کلاسیک نصب کردید که از کیفیت ان خیلی راضی هستم
    و با این که از سال قبل تا الان بارون و برف زیاد باریده ولی اصلا دچار زنگ زدگی نشدن و همچنین متریالی که استفاده کردید خیلی مرغوب بود با اینکه اولش که سفارش دادنی می ترسیدم مثل بعضی سرکت ها از اهن های درجه چند و ضایعات استفاده کنین ولی وقتی حفاظ ها رو اوردین برای نصب همه چی عالی بود جنس حفاظ ها
    رنگ پوشانندگی رنگ که حرف نداشت
    جا داشت از شما و خانم کرمی عزیز و اقای میرزایی و بچه های نصب که خیلی مودب و‌ حرف گوش کن بودند تشکر کنم

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض خسته نباشيد خدمت شما جناب اقاي باهنر
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      متريالي كه در ساخت حفاظ هاي سرنيزه اي ةلاسيك از ان استفاده مي كنيم چهار پهلو شماره ي چهارده مي باشد كه بسيار ظريف و دو عين حال تو پر و قري هستند و باعث زيبايي هر چه بيشتر حفاظ هاي سرنيزه اي مي باشند
      و رنگي كه از ان ياد كرديد رنگ كوره اي الكترو استاتيك مي باشد كه از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است و در مقابل باران و نور خورشيد مقاومت بالابي دارد و عنر ان بسيار بالاست حدودا بيست سال مي باشد
      و به زودي زنگ نمي زند
      خوش حالم كه از كار مجموعه ي ما راضي بوديد
      ممنونم از همراهي صميمانه ي شما
      روز بخير

  5. برای پروژه ی دولتی (شهرداری منطقه دو قزوین) نیاز به ۳۰۰ متر حفاظ داریم که البته در مرحله ی یک ان سی صد متر است و کلا حفاظ دور تا دور مجموعه حدودا هزار و دوبست متر می باشد
    برای اینکه پیش فاکتور از شما بگیرم باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟
    و ایا فاکتور رسمی شرکت شما ارايه میدهد ؟
    و اینکه ما الان سفارش دهیم کی تقریبا این سیصد متر اماده ی نصب میشه که سفارشات بعدی رو ما ثبت کنیم؟

    ایا در ایام تعطیلات نوروز هم کار می کنین؟
    و ایا برای قزوین هم از خود شرکت نصاب میفرستین؟

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام جناب اقاي انصاري عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشد
      براي دريافت پيش فاكتور با همكارانم در بخش فروش با شماره ي 09107500479 تماس حاصل بفر ماييد
      بله شركت ما شركت ثبت شده مي باشد و توانايي صدور فاكتور رسمي به مشتريان عزيز را دارد
      فقط براي فاكتور رسمي حدودا نه درصد ماليات ارزش بر افزوده به مبلغ كال كاات اضافه مي گردد
      شركت ما نيز مانند ساير شركت ها تا پنجم فروردين ماه تعطيل است و بعد از ان فعاليت خود را در سال جديد اغاز مي كند .
      براي سيصد متر حدودا ١٠ روز كاري نياز است تا اماده شود و نصاب ها از طرف شركت خدمت شما براي نصب برسند .
      ممنونم از همراهي شما
      روز بخير
      موفق باشيد

  6. بابا زاده

    سلام خسته نباشید
    من یه باغی دارم اطراف تهران واقع در مهراباد بومهن که می خواهم دور تا دور ان را حصار بکشم ارتفاع دیوار دقیقا دو‌‌ و نیم متر می باشد و حفاظ به ارتفاع پنجاه سانت می خواهم اما نمی دانم چه حفاظی برای ان مناسب می باشد
    ایا امکان داره کارشناستون بیاد و اندازه ها رو بگیره و‌ پیشنهاد خودشو به ما بده؟
    این که چه حفاظی چه مدلی با چه تراکمی مناسب فضاست
    در اخر از شما و سایت خوب شما و مطالب مفیدتون کمال تشکر و قدر دانی را دارم
    ممنونم از شما
    روزگارتان خوش

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای بابازاده عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ هایی که برای دیوار شما مناسب میباشد حفاظ ارتفاع استاندارد بین ۷۰ تا ۱۲۰ هستش با تراکم ۱۰ ۱۲ ۱۵ ۱۹ و ۲۵ اما به هیچ عنوان ارتفاع پایین تر از ۷۰ را به شما پیشنهاد نمی کنیم چون اصلاً کارایی نداره و امنیت را به خوبی برقرار نمیکنه و به راحتی قابل عبور هستش بهترین و بهینه ترین گزینه برای شما شاخ گوزنی تراکم ۱۲ با ارتفاع ۹۰ سانت هست که محبوب ترین و پرطرفدارترین حفاظ ما در سال گذشته بود که فروش بسیار بالایی داشت و هم ایمنی خیلی خوبی داره و هم ظاهر قابل قبولی داره برای اینکه کارشناسان ما بیام
      ن خدمتتون و اندازه ها ی دیوار هاتون را برای شما برداشت کنند لطفاً با شماره شرکت تماس بگیرید و آدرستون محبت کنید تا کارشناسان خدمتتون برسن بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه و هزینه ای ندارد و می توانید از این خدمات به راحتی استفاده بفرمایید در آخر ممنونم از اینکه ما رو همراهی میکنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  7. سلام
    ببخشيد سوالم اينه كه چه فرقي حفاظ شاخ گوزني و بوته اي با هم دارند؟ كدوم يكيشوون ايمنيش بيشتره
    من ده متر حفاظ لازم دارم و دنبال يه حفاظ ايمن مي گردم كه دزد نتونه ازش رد بشه
    تو گوگل سرچ مي كردم كه با سايت شما اشنا شدم
    هرينه ي هر متر حفاظ شاخ گوزني چند تومنه
    و بوته اي چقدره
    هزينه ي حمل و نصب ان براي تهران نياوران به چه صورت است
    ايا براي منطقه ي ما هم خدمات ارائه مي دهيد يا نمايندگي در منطقه ي شمال تهران داريد ؟
    ممنون مي شم اگر جواب من رو بدهيد

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نخ باف عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و تنها تفاوتشون در تراکم عرضی آنها می باشد که تراکم عرضی حفاظ بوته ای از حفاظ شاخ گوزنی بیشتر هست و این باعث میشه حفاظ بوته ای شلوغ‌تر از حفاظ شاخ گوزنی باشه و همچنین امنیتش یک مقدار بالاتر از حفاظ شاخ گوزنی باشد در کل هر دو حفاظ از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند که ارتفاع استاندارد آنها ۷۰ سانت تا ۱۲۰ تومن هست که ارتفاع ۹۰ و یا صد با تراکم ١٢ یا ١۵ میتونه برای منازل مسکونی بسیار کارآمد باشد برای دریافت لیست قیمت شما میتونید با شماره یک شرکت که شمارش 021 2842 6179 از تماس حاصل بفرمایید تا همکاران ما برای شما لیست قیمت را از طریق تلگرام واتساپ ارسال کند هزینه حمل و نصب هم از کارشناس فروش مون می توانید سوال کنید که بهتون بگن و برای تهران و اطراف تهران و هر منطقه از تهران که باشه بازدید آن به صورت رایگان انجام میشه و کارشناسان خدمتتون میرسن برای بازدید و اندازه گیری با شماره ای که در بالا بهتون گفتم تماس بگیرید و وقت بازدید رایگان خودتون رو فیکس کنید تا در اسرع وقت به زودترین زمان کارشناسان خدمتتون برسم ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدا کرد

  8. سلام
    سال چهارصد مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید
    دور تا دور حیاط خونه ی ما حفاظ سرنیزه ای از این قدیمی ها نصب شده که به صورت دو طرفه در ارتفاع صد و بیست می باشد
    ولی متاسفانه دزد تونسته ازش رد بشه و این مسئله ساکنان ساختمان را بسیار نگران کرده است
    ایا امکان داره که روی این حفاظ های سر نیزه ای حفاظ لیلیوم و یا حفاظ شاخ گوزنی نصب بشه؟
    و ایا این کار باعث بالا رفتن امنیت می شه؟
    اصلا این کار امکان پذیر هست
    برای این‌که کارشناس محترمتون بیان و‌ کار رو ببینن و نظر خودشون رو بدن باید با کجا هماهنگ کنم

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما جناب آقای شیرزاد عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه بنده هم به نوبه خودم سال ۱۴۰۰ را به شما تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشید
      امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی و یا حفاظ لیلیوم روی حفاظ‌های سرنیزه ای کلاسیک وجود دارد فقط باید زیر آن از شاسی پروفیل استفاده شود که یک مقدار هزینه آن را افزایش می دهد ولی در کل حفاظ شاخ گوزنی بهترین گزینه برای این کار می باشد که ارتفاع ۷۰ سانت مناسب مناسب می باشد قطعا این کار باعث افزایش امنیت و بالارفتن ایمنی حفاظت می‌شود و امکان عبور کردن از آن را بسیار دشوار خواهد کرد برای اینکه بازدید انجام بشه و کارشناسان بیان تا نظر قطعی شون رو بگن لطفاً با شماره تلفن 09107500479 تماس حاصل بفرمایید و آدرس و محبت کنید که برای شما وقت بازدید گذاشته بشه بازدید
      برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و می‌توانید از این خدمات شما بهره مند بشید ممنونم از همراهی شما دوست عزیز برقرار باشید

  9. سلام
    خوبین
    خانه ویلایی دارم در منطقه ی گرم ابسرد دماوند که نیاز دارم دور تا دور ان حفاظ قرار دهم
    از مدل بوته ای و‌ هم چنین حفاظ لیلیوم شما بسیار خوشم امده و‌می خواهم سفارش بدهم
    فقط قبلش می خواهم یه بررسی در مورد قیمت این دو‌ حفاظ و این که کدام مدل امنیتش بیشتر است داشته باشم و از مشاوره و راهنمایی شما استفاده کنم
    برای گرم ابسرد هم بازدید رایگان انجام‌می شود یا باید هزینه ی ایاب و ذهاب کارشناس را پرداخت کنم تا بیان

    1. صنایع فلزی سندان

      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پرتوی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدید ما برای تهران و اطراف تهران مثل دماوند گیلاوند و کلیه شهرهای اطراف به صورت رایگان انجام می شود و شما می توانید از این خدمات بهره مند بشید و با شماره گیری 09107500479 می توانید آدرس دقیق پروژه را به کارشناس فروش ما بدهید تا کارشناسان برای شما وقت بازدید هماهنگ کنند تا کارشناس فنی ما خدمتتوم برسند و شما را راهنمایی کنند و از مشاوره رایگان ایشان استفاده بفرمایید بین مدل های بوته ای و حفاظ لیلیوم جفت آنها از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و کاملا بستگی به سلیقه شما دارد اگر برایتان مشکل هزینه وجود ندارد حفاظ لیلیوم هم به لحاظ ظاهری بسیار زیبا میباشد هم امنیت خیلی بالایی دارد که شما می توانید از ارتفاع ۱۲۰ سانت با تراکم ۳ گل آن استفاده بفرمایید حفاظ بوته ای نسبت به حفاظ لیلیوم از قیمت کمتری برخوردار هستش و همچنین ایمنی این حفاظ هم بسیار بالا می باشد و یکی از پرطرفدار بهترین محصولات ما در صنایع فلزی سندان است
      امیدوارم تونسته باشم خود شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید موفق و پیروز باشید خدانگهدار

  10. بازتاب: حفاظ روی دیوار - وبلاگ

  11. سلام و عرض ادب خدمت شما من از استان لرستان تماس می گیرم و می خواستم بدونم که شما آیا نمایندگی در استان لرستان هم دارید و برای دریافت شماره نمایندگی تون در استان لرستان باید به چه شماره ای تماس بگیرم و اگر که نمایندگی ندارید ثبت سفارش به چه صورت هست چند روز زمان میبره که حفاظت به دستم برسه و آیا اکیپتون میان اینجا برای مادتصب انجام بدن و یا ما خودمون باید نصب رو انجام بدیم ول اینکه اندازه ها رو به چه صورت دقیق برداشت کنم باید از چه کسی کمک بگیرم ممنون میشم منو راهنمایی کنید تا بتونم از این حفاظ ها برای روی دیوار خونم استفاده کنم
    روز به خوبی داشته باشیم

  12. سلام خسته نباشید من چند وقت پیش از منزل دزدی شد و به هر جا زنگ می‌زدم می‌گفتن امکان نصب حفاظ در زمان کمی برای منزل شما وجود نداره که بعد از بالا پایین کردن در گوگل با سایت شما آشنا شدم و تماس گرفتم تا از شرایط شما باخبر بشم که شما برای من دو روزه حفاظ رو آوردین و نصب انجام دادین
    به خاطر شرایط بدی که برای ما وجود داشت اما این شرایط را کامل در کردید و در زودترین زمان اومدید و نصب برای ما انجام دادین
    از کیفیت کار بسیار راضی بودم کیفیت خیلی بالا بود و همچنین نصاب ‌ها بسیار کار خودشان را خوب انجام دادند
    لازم دونستم که بیام براتون کامنت بذارم و از شما تشکر کنم و مردم ببینند که و با خیال راحت بتونن خرید از شما انجام دهند با اختلاف بهترین هستین ممنونم از این همه خوش قولی و مشتری مداری و همچنین حسن نیت شما روز خوبی داشته باشید موفق و پیروز باشید

  13. سلام امیدوارم که طاعات و عباداتتون مورد قبول حق باشه من برای دیوارها مقداری حفاظت لازم دارم که با سایت شما به صورت خیلی اتفاقی آشنا شدم خواستم بدونم که لیست قیمت رو باید از کجا تهیه کنم و آیا قیمتی که در بالا گذاشتین به روز هست؟
    برای دریافت لیست قیمت باید با چه کسی تماس بگیرم تا برای من ارسال کنند که بتوانم با همسایه‌ها در میان بگذارم و یکی از آنها را انتخاب کنم و اینکه آیا بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه آیا کارشناس تون میاد برای ما اندازه گیری کنند و مشاوره بدهند که بتونیم از مشاوره ایشان استفاده کنیم و همچنین برآورد هزینه برای ما انجام دهند ممنون میشم منو راهنمایی کنید و بفرمایید که با کجا تماس بگیرم امیدوارم موفق و پیروز باشید ممنون از سایت خوبتون خدانگهدار

  14. خمینجانی

    سلام خسته نباشید
    من یه بیست متر حفاظ روی دیوار میخام برام بزنید که قبلش می خواستم بدونم به نظر شما کدوم یکی از حفاظ ‌هایی که تولید می کنید امنیت بالایی داره برای من امنیت بسیار مهم از ظاهرشه
    شما کدوم حفاظ رو بیشتر به مشتریان خودتون پیشنهاد می کنید تراکم حفاظ هاتون چه شکلیه و تراکم چه تاثیری داره رو امنیت
    همچنین میخام قیمتی که حفاظ داشته باشه قیمت مناسبی باشه برای این که کارشناسان بیان و برای ما مشاوره انجام بدن باید با کجا تماس بگیرم و حدوداً چند روز زمان می‌برد که ایشان بیان و کار ما را ببینند و نظر خودشان را به ما بگه ممنون میشم منو در این رابطه راهنمایی کنه کنید ممنون از سایت خوبتون و مطالبه جامع و کاملتون روز خوبی داشته باشید خداحافظ

  15. سلام خسته نباشید میگم خدمت همه عوامل مجموعه صنایع فلزی سندان امیدوارم که روز خوبی داشته باشید و طاعات و عباداتتون مورد قبول باشه من به تازگی از منزلمون دزدی شده که خوشبختانه دزد نتوانسته خیلی وسایل برداره
    ولی ما برای امنیت می خواستیم تصمیم گرفتیم با همسایه هامون که روی دیوار هامون از این حفاظ ها بگذاریم کدوم حفاظ بیشترین امنیت رو داره و همچنین میلگردهایی که استفاده می‌کنید چه نوع میلگردی هستش حفاظ با چه تراکم و ارتفاعی برای دیوارهای ما مناسب است که ما بتونیم استفاده کنیم و همچنین آیا امکان نصب این حفاظ ها در سه چهار روز آینده بیان و نصب بشه به خاطر اینکه کار به یک ذره فوری هست ممنون میشم این کار رو برامون انجام بدین
    روز بخیر

  16. سلام ممنون از سایت خوبتون و مطالب بسیار مفیدی که در اختیار ما قرار گذاشتین
    سوالم اینه که آیا قیمتی که در بالا گذاشتین به روز می باشد
    برای دریافت لیست قیمت به روز شرکت باید با چه شماره ای تماس بگیرم من خودم جوشکار هستم و می توانم این حفاظ ها رو نصب کنم فقط می خوام خرید حفاظ را از شرکت شما انجام بدم و خودم نصبش رو انجام بدم آیا شما فقط کالا را به ما می فروشید و اینکه ممنون میشم در مورد جزئیات محصولات تون به ما توضیح بدین که از چه میلگرد ی ساخته شده و چه رنگی استفاده میشه و چه ارتفاع و تراکمی مناسب هستش چه حفاظ بیشترین فروش رو در شرکت شما داشته که ما بتوانیم آن را تهیه کنیم و مشتریان تو از کدوم حفاظ بیشتر راضی بودند که ما بتونیم از نظر آنها استفاده کنیم

  17. سلام خوبین ببخشید میخواستم بدونم بین این همه حفاظ تو ن کدوم یکی از حفاظ ها امنیت بسیار بیشتری داره و قیمتشان به چه صورت هستش و همچنین آیا برای اطراف تهران هم کار انجام میدین منزل در سمت ورامین هستش که می‌خواستم از این حفاظ های شما برای دیوارها استفاده کنم که پس از تحقیقات فراوان تصمیم گرفتم خریدم را از شرکت شما انجام بدم برای اینکه با شرکتتون تماس بگیرم باید با چه شماره ای تماس بگیرم تا همکارتون بیان و آیا اصلا برای ورامین هم بازدیدتون به صورت رایگان هستش یا باید خودم اندازه ها را بگیرم که به شما بدم تا ساختش رو برای من انجام بدین حدودا چقدر طول میکشه تا حفاظ آماده بشه و آیا امکانش هست که در روز تعطیل برای من نصب انجام بشه در روز پنجشنبه و جمعه که من خودم هم باشم که هم بتونم تسویه حساب رو انجام بدم و هم بتونم روی کار باشم که با دقت انجام بشه که بتونم کار و تحویل بگیرم ممنون میشم اگه در مورد این موارد به من یک توضیحاتی بدهید و در آخر تشکر می کنم از شما و سایت خوبتون امیدوارم که روز به روز موفقیت روز افزون داشته باشید خداحافظ

  18. سلمان پور

    سلام خسته نباشید
    برج آبان سال ۹۹ بود که برای من اومدین حفاظ روی دیوار نصب کردین حفاظی که ما انتخاب کرده بودیم حفاظ شاخ گوزنی ۱۹ با ارتفاع ۱۲۰ بودش که به پیشنهاد همکارتون این حفاظ را انتخاب کردیم میخواستم بگم که این حفاظ ها خیلی حفاظ های ایمن و مقاومی هستند و خوشبختانه کسی نتوانسته از روی آن ها وارد حیاط ما بشه و بسیار خوشحالیم که از شرکت شما ثبت سفارش خودمان را انجام دادیم رنگ با کیفیتی داشتن همانطور که گفته بود این طرح تراکمش ۱۹ بود و ارتفاع ۱۲۰ بود خیلی ممنون از اینکه با احترام و صداقت کار می کنید امیدوارم که هر روز بهتر از دیروز باش روز خوبی داشته باشید خداحافظ

  19. سلام خسته نباشید ببخشید
    من می خوام روی دیوارها از حفاظ های تولیدی شما استفاده کنم ولی از حفاظ های شلوغ مثل شاخ گوزنی و سایر حفاظ های که تو این مایه هاست اصلا خوشم نمیاد
    می خواهم از این حفاظ های ساده بر روی دیوار من نصب کنین و می خواستم بدونم آیا شما از این حفاظ های ساده که قدیما می زدن هم تولید می کنید و برای اینکه قیمتش رو داشته باشم باید با چه کسی در تماس باشم و همچنین قیمت را باید چه جوری ارسال می کنید آیا باید آدرسم رو بفرستم که از طریق پست ارسال بفرمایید و اینکه در مورد ارتفاع حفاظ های قدیمی‌ میخواستم بدونم که به چه صورت است و کدام یک از ارتفاع آن امنیت کافی رو داره آیا امکانش هست که تا یک و نیم متر حفاظ قدیمی باشه و روی اون اندازه ۳۰ سانت از این حفاظ شاخ گوزنی کار بشه و به صورت ترکیبی باشه ممنون میشم که من رو راهنمایی بفرمایید و بگید که برای ثبت سفارش باید چیکار کنم و اولین قدم چیه

  20. سلام خسته نباشین روزتون بخیر باشه من از حفاظ های آبشاری شما ارتفاع ۱۲۰ میخواستم برای دیوارهای خودمون سفارش بدم آیا لیست قیمت که در بالا گذاشتین به روز هستش و یا باید برای گرفتن لیست قیمت به روز شده با شماره شرکت شما تماس بگیرم من ساکن خیابان تهران‌نو هستم میخواستم ببینم آیا برای شرق تهران هم بازدید انجام می‌دهید و بازدیدتون به چه صورت هستش باید من کجا آدرسم رو بذارم که کارشناسان فنی شما بیان و بازدید کنند چقدر زمان میبره که کارشناس تون بیان و راهنمایی کنند و چقدر بعد این که اومدن حفاظارو به ما تحویل می دهید ؟
    روزتون بخیر باشه خداحافظ

  21. سلام خدمت شما و همه دست‌اندرکاران صنایع فلزی سندان
    امیدوارم که حالتون خوب باشه من می‌خواستم مدل های مختلف حفاظ روی دیوار شما را ببینم و لیست قیمت آنها را داشته باشم باید برای دیدن انواع مختلف آن به کجا مراجعه کنم و آیا امکان داره که برای من لیست قیمت و کاتالوگ را ارسال کنید و چند نمونه از پروژه‌هایی که اجرا کردید رو آدرسش رو بفرستین برای من تا من برم و از نزدیک حفاظ ها را ببینم و پروژه های اجرا شده را ببینیم و بعد از اینکه دیدم که بتونم سفارشم رو ثبت کنم آدرس ها اگر در غرب تهران باشه بهتره به ما نزدیک تر هستش باید با کجا تماس بگیرم و آیا این امکان هست که با مشتری قبلیتون هماهنگ کنیم که من برم و حفاظ هاشون رو ببینم ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایید روزتون بخیر خداحافظ

  22. ابوالحسنی

    سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه روزتون بخیر باشه من میخواستم از حفاظ های روی دیوار شما تهیه کنم میخواستم بدونم چه اقداماتی باید انجام بدم آیا نیاز هست که جایی ثبت نام کنم در سایتتون که بتونم از شما خرید انجام بدهم یا به صورت آنلاین باید خرید کنم و ثبت کنم
    قسمت ثبت نام حفاظ در کجا هست که من بتونم در باشگاه هواداران شما عضو بشن و هر خبری در مورد حفاظ ها بود و یا هر مدل جدیدی که بود برای من اس ام اس بیاد که بتونم از به‌روز شدن محصولات شما باخبر باشم
    چون من کارم اینه و می خوام که به صورت مداوم با شرکت شما همکاری داشته باشم ممنونم اگر من رو راهنمایی کنین روزتون بخیر باشه خداحافظ و نگه دارتون

  23. سلام خدمت همه عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه در مورد حفاظ آبشاری ازتون سوال داشتم میخواستم بدونم میلگرد هابی که حفاظ هایی که برای ساختن حفاظ آبشاری ازش استفاده می کنید نمره چند هستش و آیا از این آبشار های قدیم هم شما تولید می کنید اگر تولید می کنید بفرمایید چه ارتفاعی مناسب یک دیواری به ارتفاع یک متر و ۸۰ سانت است و تفاوت آنها با حفاظ های جدید رو بی زحمت بگویید و اینکه کدوم یکی رو شما بیشتر پیشنهاد میکنید
    آیا حفاظ های قدیمی ایمن‌تر هستند یا حفاظ ‌های جدیدی که تولید می فرمایید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید تا بتونم خریدم رو انجام بدم روزتون بخیر خداحافظ

  24. سلام و احترام خدمت شما
    امیدوارم که حالتون خوب باشه من در مورد حفاظ استیل بانکی سوال داشتم
    میخواستم بدونم آیا از این حفاظ استیل هم برای روی دیوار میشه استفاده کرد
    چون نمای ساختمان ما ، بالکن و پنجره هاش از حفاظ استیل استفاده شده میخواستم حفاظ روی دیوار مون هم جنس استیل باشه آیا امکان تولید حفاظ های روی دیوار به صورت استیل بانکی وجود داره اگر میشه توضیحاتی بدهید و می‌خواهیم به صورت لوله ای باشه و طرح نقره ای طلایی هم باشه اگر تولید می‌کند بیزحمت بفرمایید تا بتونم سفارشم را از شما بگیرم

  25. سلام خسته نباشید دنبال حفاظ استیل در کرج میگردم با توجه به اینکه بنده ساکن کرج هستم میخواستم که از محصولات شما استفاده کنم در گوگل حفاظ استیل کرج سرچ کردم که با سایت شما رو به رو شدم و محصولات تون رو دیدم در بین آنها حفاظ های استیل من مشاهده نکردم و تصمیم گرفتم که کامنت بذارم بفرمایید که آیا شما تولید کننده حفاظ استیل هم هستین یا خیر و اگر هستین ممنون میشم در مورد قیمت آنها و نوع متریال آنها به من توضیح دهید و بفرمایید که چه روزهایی کارشناس فنی شما میان و برای ما بازدید انجام می‌دهند تا وقت بازدید رزرو کنم ممنونم از شما روزتون بخیر خدانگهدار

  26. محمد قاسمی

    سلام عصرتون بخیر امیدوارم که خوب باشید بنده دنبال حفاظ امنیتی می گردم و می خواهم از حفاظ ‌های امنیتی روی دیوار شما برای قسمتی از باغ خودم استفاده کنم طولی که نیاز دارم با توجه به اندازه‌ای که من گرفتم ۹۸ متر می‌باشد و کاملا به صورت چشمی به این اندازه گیری رسیدم و دقیق نیست
    باغی که دارم اطراف ورامین هست میخواستم برای اون از این حفاظ ها استفاده کنم خواستم بفرمایید که آیا برای ورامین هم شما بازدید انجام می‌دهید یا بازدیدتون برای ورامین به چه صورت انجام میشه باید با چه شماره ای تماس بگیرم که کارشناس محترمتون بیان و برای ما اندازه گیری کنند و برآورد هزینه انجام دهد

  27. سلام و خسته نباشید بنده مهرداد هستم از پارس آباد مغان مزاحمتون میشم برای من حدود دو هفته پیش حفاظ آهنی درب آپارتمان فرستادین و من به شما سفارش رو دادم
    کارشناس فروش شما من رو راهنمایی کردن و اندازه ها رو گرفتم و به شما دادم و شما طبق اندازه و عکسی که براتون ارسال کردم برای من در را تولید کردین که به دستم رسید از کیفیت ساخت در و هم قیمت و رنگ آن خیلی راضی بودم و همچنین ارسال به موقع شما
    از این خوش قولی شما خیلی سپاسگذارم حتماً شما رو در شهرستان خودمون به هرکی که می‌شناسم معرفی می کنم تا خریدشان را از شما انجام دهد ممنونم ازشما روزتون بخیر خداحافظ

  28. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم شما برای ساخت حفاظ آهنی دیوار از چه رنگی استفاده می کنید آیا رنگ کوره ای هم بخواهیم شما برای ما می زنید و آیا رنگ مشکی کوره ای هم دارید من می‌خواهم که در به رنگ مشکی باشه و اگر امکان داره زیر اون از ضد زنگ استفاده کنید و بعد از اینکه ضد زنگ زدید این رنگ ها رو بر روی آن بپاشید اصلا برام مهم نیست و هر چقدر هزینش باشه براتون پرداخت می کنم متراژی که دارم حدود ۷۰ متر هست و اگر که امکان داره من رو راهنمایی کنید و بفرمایید اگر این کار را انجام می‌دهید که من زنگ بزنم به شرکت تون و وقت بازدید رزرو کنم که زود تر بتونم خرید کنم و این حفاظ ها را برای نصب کنید ممنون خداحافظ

  29. سلام عصرتون بخیر برای روی درب حیاطمان دنبال حفاظ بالای درب حیاط می گردم که با شرکت شما آشنا شدم البته برای ما ظاهراً قبلاً در آپارتمانی شما نصب کرده بودید که من یادم رفته بود که این کار را شما انجام دادید که بعد از سرچ کردن در گوگل متوجه شدم که من از مشتریان قدیمی تون هستم
    میخواستم الان برای روی درب حیاطمان از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم فقط دربی که داریم به صورت فرفورژه هستش و یک قوسی روی آن کار شده و می خواستیم که اگر امکان داره عین همون قوس رو برای ما در بیارید
    اگر این امکان برای شما فراهم هست لطفاً بفرمایید که من مجدداً تماس بگیرم آدرس مون رو بدم که کارشناس محترم تونم بیان و برای ما اندازه ها را بردارد تا بتونیم مجدد مزاحم شما بشبم روزتون بخیر باشه خدافظ

  30. سلام و درود فراوان خدمت شما من برای درب منزلم دنبال حفاظ تکمیل درب آپارتمان اکاردیونی میگردم که میخواستم اگر امکان داره حفاظ ۳ گل لوزی ۴ خم برای من نصب کنید و رنگی که مدنظرم هستش رنگ قهوه ای سوخته می باشد میخواستم بدونم آیا شما این کار را انجام می دهید و من میتونم از حفاظ های شما استفاده کنم ممنون میشم در مورد شرایط سفارش به من توضیح بدید و همچنین بفرمایید چه مقدار زمان میبره که حفاظ رو بیارید و برای من نصبش را انجام بدهید و حدوداً نصب چقدر طول میکشه
    ایا امکان داره که در روزهای تعطیل برای من نصب را انجام بدید با توجه به اینکه در طول هفته سر کار هستم میخواستم بدونم آیا امکانش هست که پنجشنبه و جمعه بیان نصب انجام بدن ممنونم ازشما خداحافظ

  31. سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما من دنبال حفاظ توری میگردم میخواستم بدونم آیا برای پنجره و درب بالکن من از این حفاظ های توری میتونید بزنید و ایا شما تولید کننده این نوع حفاظ ‌ها هستید و اینکه برای سفارش باید به کجا مراجعه کنم که کارشناس محترم تون بیاد و اندازه ها را بردارند و اینکه آیا این کارهاتون گارانتی هم داره و یا خیر
    بفرمایید اگر تولید کننده توری هستین چقدر زمان میبره که برای ۳ تا پنجره و یه دونه درب بالکن این حفاظ ها را تولید کنید و نصب کنید
    روز بخیر

  32. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه من از این حفاظ ثابت میخواستم و میخواستم بدونم آیا امکان زدن حفاظ ثابت بر روی درب ورودی ما وجود دارد و من الان نمی خوام که در بمون به صورت اکاردیونی و یا کشوری باشه
    می خوام به صورت لولایی باشه و اگر امکان داره روی این درب ها قفل نصب بشه و بالا و پایین از این حلقه‌های قفل بزنید و که بتونم قفل کتابی براش بزنم میخواستم بدونم آیا این در ها هم در مدل های متفاوت تولید میشه و آیا شما تولید کننده این در و پنجره هستید یا نه متشکرم از شما و سایت خوبتون روزتون بخیر باشه

  33. سلام و عرض ادب نیازمند ۱۸ متر طول حفاظ جان پناه هستم که تصمیم گرفتم از حفاظ های شرکت شما خریداری کنم آیا این حفاظ ها دارای مدل های متفاوت و تنوع در طرح ها می باشد یا اینکه فقط یک یا دو طرح داره
    برای اینکه حفاظ هارو مدل هاش رو برام بفرستین باید به چه شماره ای از طریق تلگرام و یا واتساپ پیام بدم که اونها رو برام ارسال بفرمایید ممنون میشم شماره تلگرام شرکت را بفرمایید که من بتونم لیست قیمت و همچنین مدل های محصولات را دریافت کنم و همچنین می خواهم که وزن اونها رو هم بدونم و بفرمایید که چقدر زمان لازمه که این حفاظ ها آماده بشه و آیا به صورت آماده دارید در کارخانه یا خیر

  34. مرتضی خوشنود

    سلام به دوستان زحمت کش می خواستم از قیمت های مناسب و بروز شما تشکر کنم

    1. با سلام به جناب مرتضی شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید
      09107500479

  35. کبری اکبری اصل سنندج

    سلام بنده می خواستم از محصولات خوبتون تشکر کنم ولی این سفارشم که حفاظ روی دیوار بود کمی دیر به دستم رسید

    1. سلام خیلی ممنون از انتخابتون به خاطر تاخیر عذر میخوام به خاط تعطیلات پشت سر هم کمی سفارشتون دیر حاظر شد.

  36. کیانوش اسمعیلی فلک

    سلام
    ببخشید حفاظ سر نیزه ای همان حفاظ های ساده و کلاسیک هستش ؟

  37. خلیل شنوا

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید حفاظ لیلیومی چه رنگ هایی میتونه داشته باشه؟

    1. سلام جناب خلیل معمولا رنگ هایی که استفاده می شوند :
      قهوه ای
      قهوه ای سوخته
      سفید
      مشکی
      مشکی مات

  38. سلام نوع جوش و رنگ و سایز میلگردی که استفاده میکنید برای حفاظ های روی دیوارتون چیه؟ ممنون

    1. سلام نوع جوش بصورت co2 میباشد و رنگ کوره ای و سایز میلگرد بسته به نظر شما که 9 یا 10 باشد متغیر است

  39. سلام روزبخیر قیمت حفاظ روی دیوارتون رو برای تراکم 28 با ارتفاع 70 سانتی متر میخواستم

    1. سلام قیمت حفاظ رو دیوار مدل حفاظ شاخ گوزنی با قطر میلگرد 9 برابر با متری 270 هزار تومان است

    1. سلام برای اطلاع از قیمت های به روز میتوانید به اوایل همین صفحه مراجعه کنید یا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید

    1. هزینه ساخت که با توجه به تراکم و متراژ آن متغیر است و با آن تعیین قیمت می شود برای اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید

  40. لیست قیمت ها رو میخوام داشته باشم و اینکه نمایندگی تو شهر بروجرد دارید؟؟

    1. سلام حفاظ ها از موقعی که سفارش شما ثبت میشوند بین 7 الی 10 روز کاری به دست شما میرسند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا